Fiecare petic isi cauta sacul

9 noiembrie 2006




Azi in ora de religie mergeam si eu cu o prietena spre Dalles. Fericita si eu si prietena, tzopaiam maidanezian pe acolo, cand apare un cripple la orizont. Nu stiu cum sa ii zic altfel, ca avea picioare. Dar nu functionau, se tara oarecum pe bazin sprijinindu-se in maini si cu picioarele la spate (cum e "roaba" numai ca invers).
Eu: That fucks my day. Saracu'! Si in gandul meu se derulau aceleasi compatimiri si deprimari legate de mizeria umana s.a.m.d... pana cand casca gura Cripple.
Ii zice prietenei: Mancati-as pYsDhA da-mi si mie o tigara! Ea, binedispusa, ii da o tigara si il roaga sa vbeasca mai frumos.
Cripple: Mancati-as lYnDiKoOl ca tare pYsDhA buna mai esti! Si tu si prietena ta! De ce nu imi gasesc si eu 2 (acelasi cuvant cenzurat anterior) sa le... (miscari rapide de limba in sus si in jos in timp ce se tara pe asfalt).
Plecand, dupa ce depasim amandoua socul...in gandul meu: Uhmm, de acolo de jos ajungea cu gura unde trebuie... Apoi mi-a da constiinta o palma. Chiar analizam posibilitatea ca Cripple sa aiba si el o iubita, uitand faptul ca traieste invelit in pungi de plastic si se deplaseaza pe aceleasi principii ca un limax.
Cum mi-a spus mama odata (cand tocmai ii explicam de ce uratele nu pot avea iubiti): orice sac isi are peticul. Ma rog, tot ea spunea ca barbatii se uita numai la suflet nu si la fizic. Deci, nu e prea credibila.

2 comentarii:

Flippy spunea...

al dreaq cripple =)))

11/11/2006
muffin spunea...

era simpatic dar totusi... gura spurcata

11/11/2006