Nu am brad

25 decembrie 2006




A venit mosu si la mine, deghizat cu succes in costumul iubitei lui bebe. Am primit o briosa de ciocolata (vezi dom'le cine are inspiratie la cadouri!)
Am mai primit si o portie sanatoasa de ness (supradozare), de somn, un pachet de fericire (nicotina bat-o vina), inca o conversatie cu Lascivul si o casa oarecum curata (m-a lovit constiinta si am atacat in forta cu aspiratorul).
In za pic, sunt eu posing cu briosa. Tre' sa ma laud. Si am primit si un mesaj de dimineata de la un necunoscut care spunea exact asha "Imi bag poola ca iar m-am certat cu Dumnezeu. Poola mea!!!"

8 comentarii:

Miaul spunea...

Legat de Craciun as vrea sa zic:
-I hope yours is better than mine
-Ma mir ca mai traiesti
-Eu am primit mancare, mancare, mancare si m-am ales (cred)si cu o raceala(desi n-am iesit din casa de 4 zile!!)
-Nici eu n-am brad.In schimb am un frigider plin de detoate.
-Azi dimineatza mi-am sunat iubitul sa-i fac o surpriza de Craciun.M-a intrebat "Cine esti?!!"
-Deja am mancat pizza,pateuri si prajituri.Sunt treaza de 30 de min.

La multi ani tuturor cu numele de Iisus!

12/25/2006
muffin spunea...

stai ca acum se arunca cu farfurii la bebe acasa si suntem in drame de familie.
si eu voi trai etern, atata vreme cat copiii mai cred in mine;;)

12/25/2006
Unknown spunea...

scrie niste povesti cu zâne ca sa fi sigura :P

12/25/2006
Flippy spunea...

nici io n-am brad. funny pic, you look stoned :))

12/25/2006
muffin spunea...

natural high, si eu de maine am brad (cumpar cel mai ieftin pamatuf verde artificial si ma apuc) ;;)

12/25/2006
lascivuhedonist spunea...

Eu am brad de plastic.Arata bine, chiar daca e artficial.Ma reprezinta.E cam gol, nu are multe pe el, dar, nici eu de altfel.

12/28/2006
muffin spunea...

acum replica mea de duh pentru florin "si ma anunti atat de tarziu, cand nu mai circula troleele, ca esti gol?"

12/28/2006
Gaelex spunea...

Un odorizant din ala de masina pe care sa il snifezi cu pofta cred ca e cel mai ieftin si mai comod.
Si poti sa il pui si sub perna cand dormi.

12/29/2006