Va rog, nu matinal!

17 decembrie 2006

huh?: bai ?
Muffina: da bai
Muffina: ce stare am?
Muffina: de spanzurat mimi sau ce?
huh?: starea ta generala...bloghista..sarcastica...antisociala...nu esti
huh?: nimeni nu e
huh?: cei care sunt, doar interpreteaza starile astea
huh?: nimeni nu este destept
huh?: cel care pare destept...nu este destept...este un bun actor
huh?: iar cei de langa el reprezinta publicul
huh?: nimeni nu e rau
huh?: exceptand cei bolnavi psihic
huh?: nimeni nu e nimic...nimeni nu este nascut cu aceste trasaturi...
huh?: astea sunt invatate
huh?: difera doar cum si cat de bine le interpreteaza fiecare in parte
huh?: vroiam sa-ti zic:
huh?: bai !, m-am saturat de Jesus Walks
huh?: dar ascult piesa asta de vreo 40 de min in winamp incontinuu
huh?: ma duc sa mananc
huh?: aa si acum am primit un mail
huh?: spam
huh?: de la Tiplea Sebastian
huh?: gata
huh?: brb
Muffina: ok
Muffina: si apropos
Muffina: ma sperii


Sfarsitul unei conversatii lungi cu un tip necunoscut care m-a adaugat pe mess la 5 dimineata (a luat id-ul de aici, dar totusi nu imi citeste "maximele")
Toata conversatia a fost mai ceva, si probabil daca nu ma tinea Florin de vorba, ori chemam politia cu ordinul de restrictie ori imi schimbam viata. Omul a citit in strafundul meu de parca se uita intr-o fantana. Ma sperie ce evidenta sunt. *paranoid mood*
Si domnul "huh?", daca apuci sa citesti postul asta (te vad hotarat sa ma sochezi si sa ma aduci pe calea lui Jizah/Jah), te-am cenzurat-daca aveam ce cenzura, si te rog: go sing somewhere else (SPAM). Evident acum ca ma prefac desteapta si tot tacamul.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Muffina: sunt o fiinta contradictorie

12/19/2006
muffin spunea...

muffina: jur ca sunt urata, proasta, sarcastica aiurea! Acum, poti sa nu imi mai invadezi realitatea virtuala in care ma refugiez?

12/19/2006
Gaelex spunea...

E de la poze, nu-s destul de naspa.

12/29/2006