Imi provoaca bulimie

20 ianuarie 2007

Azi inaugurez rubrica "Scarbicenia zilei".
Voi posta totusi 2.
1. Locul de desfasurare: 41 (tramvai).
Urca una bucata scolarita, cu una bucata iubit urat cu bubbles (adica cu spume), inca o mademoiselle rafinata. Se distribuie asa: prima tipa in fata, tipul la mijloc, aialalta in capat. Incep cu totii sa urle, sa se deplaseze prin tramvai ca gorilele (adica dat ca pendula pe barele de sus). Regasirea poetica se face.
Prima mujer (catre iubit): Sa-mi mananci *organul ala al mamelor fara de care noi n-am fi*!
Prima mujer (catre aialalta): Fah, dar am cacat pe fata de se uita toata lumea? Put?
Apoi.... totul fain, roz si academic.
A doua mujer: Fah tre' sa ma epilez. Nu ma rad, ca m-am ras odata acolo stii tu unde (stim cu totii) si acu' e periuta.
2. Cobor din tramvai, si vad trei omi (omi, am spus omi, am ramas repetenta). Unul cu o cutie de pizza, ceilalti mancand.
Masculul Alfa: Ce bunaa ee!
Mascului Beta: Hai ba sa mancam acasa, nu in statie.
Mascului Omega: Ce bah? Lasa ca astia nu au bani de pizza, sa se uite si sa sufere ca n-au!
Masculul Alfa: Da bah, valoare... Ia uite *organul ala al mamelor fara de care noi n-am fi* aia ce buna e! FAAAH! VREI PIZZA?
Bine, stiu ca nu e scarbos asta, e ceva cotidian. Dar ieri era vantul ala enervant, si in clipa in care ei declarau averea lor in produse culinare italienesti, era atata praf in aer cat in caracterul lor. Din culoarea rosie normala a sosului, se vedea acum un kaki ciudat, si ei totusi papau. La valoarea lor...e nesimtire sa ai casa si masa.

5 comentarii:

Hypnotica spunea...

Aualeu, iti dedic melodia aia :))
O stiu de mai mult timp, insa nu m-am putut abtine sa o pun pe blog :)

1/20/2007
Miaul spunea...

v-ati integrat in *ding dong*

1/20/2007
muffin spunea...

eu? outsider to the bone and undercover slave to the wage :))

1/21/2007
Unknown spunea...

Asta e Romanica noastra si nu o dam la nimenea...

1/21/2007
Anonim spunea...

macar in 34 sunt babe care se cearta pe un scaun...sau tigani care asculta manele la empetrei...de fapt..daca stau bine sa ma gandesc, e un liceu langa mine...can`t remember the name...de fiecare data cand trec pe langa se mai gasesc proaste de genu` ala..:D

1/21/2007