FAQ

14 februarie 2007

Intrebari primite de-a lungul timpului de la cititorii blogului, hi5-ului, si de prin alte parti (le iau in ordinea frecventei).
1. Cum te cheama?
Dascalescu Ana Maria Amalia, Briosa, Muffin, Mos Craciun, marmota (am avut destule porecle)
2. De unde vine "Briosa"?
Depinde de punctul de vedere. Din Bucuresti, din carte de bucate, din obsesia mea de a gati briose (costa putin, se face repede, merg reincalzite),de la un nume de caine/pisica sau de la un alcoolic ciudat care i-a spus unei amice ca are sani "strugure" iar eu "briosa" (imi scapa ratiunea)
3. Esti rasista?
Da, urasc oamenii roz, in afara de o singura persoana (aka Bobo).
4. Cati ani ai?
Pe 19 acum imi sarbatoresc sweet seventeen.
5. Esti pokemon?
Da, la ore fixe ma transform.
6. Daca da, de care?
Din ala special.
7. Esti curva?
Am sanii mari.
8. Esti anti-nazism? (ca am ceva cu oamenii fara par)
In ograda voastra, puteti sa stati si pe stanga si pe dreapta, nu ma doare.
9. Mama ta e cum ai spus?
Nu, e ceva de mii de ori mai rau, dar ne intelegem perfect la cafea.
10. Faci 'prostii' in Under *si restul cluburilor*?
Depinde cati bani am la mine, si de cat costa o vodka. De restul se pare ca nu imi amintesc. (acu' dati cu pietre ca sunt Maria Magdalena).
11. Crezi in Dumnezeu?
As a matter of fact, i do. Citatu' duhului: I love God, it's his folowers that scare me.
12. Ai un id? (sa te vrajesc/sa te injur in propria ograda)
muffin_mania2006, sindrompremenstrual.
13. Ai prieten?
Aproximativ. egal. nu stiu. nu sunt sigura. pot sa sun un prieten?. nu e domeniul meu.
14. Am auzit ca nu porti chiloti. True or not?
Pai, scuze ca dezamagesc audienta (desi nu mi se pare nimic exotic la lipsa lenjeriei intime), dupa cateva raceli sanatoase si amenintari la fertilitatea mea, am inceput sa port. *sa ma ierti Sir Alex Ice*
15. Esti lesbiana/bisexuala?
Inca nu, am auzit ca in anii de facultate o sa incep sa fiu curioasa.
Si acum, sanatate si viata lunga.
A nu se intelege din postul asta ca toata lumea ma vrea si ca sufar atat de mult incat fac un FAQ. Dar sunt frequently asked questions, si aici inseamna ca si mama m-a intrebat unele chestii.

2 comentarii:

Gaelex spunea...

Da' eu nu am de ce, doar am militat activ pentru revenirea in gratiile tale ale respectivei piese de lenjerie :D.

2/14/2007
Anonim spunea...

Si cica ar fi de preferat fara lenjerie, cica undeva(candva, cineva) s-a demonstrat ca lenjeria(si mai ales cea stramta... a se citi tanga) duce la infertilitate.

Deci ori ne intoarcem la chilotei tip "bunicuta" ori mai bine fara, cu riscul unei raceli la ovare.

2/18/2007