Cica

26 mai 2007


Unul din motivele pentru care imi pare rau ca nu am arme de foc cu care sa intru in liceu.

****************************
Handi-club partea a IIa
In statie la Universitate, colega antichrist si eu depanam amintiri. Colega a 3a, donshoara X, a patit o faza "Winky".
Winky=sa stai jos pe scaun, sa fie aglomerat, sa urce un boschetar cu jucaria scoasa si lumea sa il impinga spre fata ta.
Apoi, au inceput cretinatatile.
Muff: Deci iti dai seama ca daca e sa f*tz! o paralizata, parca dai la oala cu nisip. Si de ce sunt numa' gagii paralitici? Rar vezi cate o p!zdha incapacitata.
Antichrista: Deci la tine iadul o sa fie o multime de paralitici care iti dau m*i3, ca esti o nenorocita.
Muffin: Si tu o sa filmezi, ca tu ai ras la ce am zis eu. Si la tine o sa fie si mai naspa, ca io o sa le vad doar ****, tu vezi scena in ansamblu.
Colega X: ANAAAAAA! (ton exasperat)
Muffin: Wuut? Handies make love too. A crooked, crippled, twitched love, but love after all.
In timp ce conversatia se prelungea la infinit, un boschetar in pijama se urca in troleu. Avea winky in pozitie de "Drepti, sa traiti!"
L-am prins si noi in troleu, si chestia era tot "Drepti, sa traiti!"

0 comentarii: