Harry Potter and the Prisoner of Vatican

30 mai 2007

Bucuria sufletului

Bucuria sufletului-eseu
Ca sa explic muritorilor, preotii se intorc cu un nou articol delicios. Aici ni se zice carevasazicaCa JK Rowling ne baga satanism cu lingurita in ochi. In doze mari, si nesimtit de evidente. De parca nu declarase ea mai demult ca farmecele chiar sunt luate din practici oculte...
In fine, bagati copiii in beci, dati-le conserve, carne uscata si biscuiti si lasati-i acolo pana ce Armata lui Dumnezeu curata pamantul de diavoli. Caci se pare ca in ultima vreme, Satana e peste tot.
V-am povestit ca aveam un profesor de religie nebun care credea ca in codurile de bare e ascuns 666? Omul credea ca sticla mea de Fanta e posedata.
Io as zice, dupa mintea mea pagana, intinata de HeWhoMustNotBeNamed (aka Voldemort/Lucifer/cum suna mai sexy), ca popii astia ar trebui sa se intoarca la slujbele lor platite cu 1 milion minutu' si sa ne lase pe noi in umbra dracului.
Dar hey, sunt doar o adolescenta, e normal ca Satana sa salasluiasca in mine. Mai ales ca am sani rezonabil de mari

11 comentarii:

Anonim spunea...

cat de mari?

5/30/2007
muffin spunea...

85 C

5/30/2007
Anonim spunea...

naspa cu exagerarile, dar biserica se ia cam de orice super-mediatizat. normal ca o carte de copii cu vrajitori (omf wtf satan iz here) era de asteptat sa primeasca critici aspre ca baga pe diavol in mintile inocente ale copiilor care se joaca in spatele blocului si injura de pizdele mamelor lor intr`o fericire.
PS : misto sani
PS1: de ce nu pot apasa pe numele meu dupa ce scriu un comentariu?

5/31/2007
brand new friend spunea...

hei... mi-am mai inghitit o replica de flirt azi :))

5/31/2007
Anonim spunea...

de-aia se arunca astia pe capete ,de fapt vor sa joace vajmainustiu cum da nu le reuseste driblingu?
PS:de ce ai apasa pe numele tau dupa ce ai scris comment sau is eu proasta si dai prajituri?

5/31/2007
muffin spunea...

maddy, n-am nici o idee. sunt mucea lucea la chestii de genu :D
amice, inghite ca te paste puscaria:P
andra: pai nu stiu, intreab-o pe maddy. din nou zic: mucea lucea la probleme de informatica

5/31/2007
Raluca Enescu spunea...

Ummm...habotnici incuiati (nashpa). Astia chiar cred k Harry Potter e carte satanista? Oricum, pe mine de cand am aflat ca exista oameni convinsi ca Elvis Presley traieste/a fost ascuns de masoni in Cuba/rapit de extraterestri (aici exagerez putin...don'tworry, e in scop stilistic),nu ma mai surprinde nimic.
Pe bune, daca n-ar fi fost carti de genul asta, siigur s-ar fi luat de sticlele de Fanta (aaa..sau de alea s-au luat deja?), de oja, de calculatoare sau de pisicile negre. So...whatever, daca aia vor ei sa creada sa fie la ei.

5/31/2007
Anonim spunea...

daca apas pe numele meu imi dispare comentariua, la fel ca si pe numele tau. daca apas pe briosa e link. cred ca din cauza ca linkul meu nu e de domeniul blogger. nu esti proasta si nici eu nu dau prajituri. :)

6/01/2007
Anonim spunea...

faza cu codurile de bare e o veche teorie a conspiratiei, profu tau nu e singur :D

6/03/2007
Raluca Enescu spunea...

Pai daca nu e4 singur, atunci poia' sa se ia de mana cu taximetristii care cred in teoria conspiratiei si te freaca la cap cu ea pana ajungi la destinatie-am avut vreo 3 experiente din astea)

6/04/2007
Anonim spunea...

noua ne spunea profu de religie k atunci cand bei un pahar de suc te legi puternic emotzional de sucu ala si in felu asta iubesti sucu mai mult decat pe Dumnezeu si ca ar trebui sa renuntzam la tot ce ne provoaca placere: mancare buna, alcool, suc, tzigari, machiaje, somn in exces... :-s

7/23/2007