Satanaaa

3 mai 2007

Acu o luna ma freca la mentosan si tickytacky o blonda cu paru pana la cur prin 268. De ce? Era o *zona genitala feminina pe tiganeste* gotica, pantaloni pe piele si metale prin mp3player. Ma masura din picioare fomeia, io ma holbam la curu ei.
Azi o analizez iar. Pe antenutza 1, la test de fidelite (am mai scris). Cica se bate cu gagica-su, un burtos cu tzep in labia de jos (is that a nasty word) care o inseala. Cu reporterita de la Povestiri din Cripta, adica o alta gotica mai alba decat curu meu asta iarna. Cica se bat prin surprindere (ca doar l-a prins in fapt), dar atunci de ce avea omu statie d'aia ca sa se auda tare? Clar...stiu multa lume, si pe la tv. Now, MOARTE ROACHERILOR. Si se mai mira lumea de ce ii urasc. Iti vinzi sufletu pentru un corset de piele, la o emisiune regizata cu un chiomb pe post de prezentator. Ba, da cu crestini voi nu stiti sa faceti emisiuni?
PS: Vreau io corsetu ala ca am solduri :D

4 comentarii:

autoarbiter spunea...

dech, am vazut si eu emisiunea si am avut aceeasi reactie [pe langa faptul ca o cunosc pe asa zisa ispita si e o distrusa], totul s'a intamplat ca in regia unui copil de gradinita. m'am distrat copios totusi!

5/04/2007
muffin spunea...

ultima data cand am ras asa era in hanul cu tei la o alta bataie, dar nu era regizata

5/05/2007
Anonim spunea...

http://morticia4ever.hi5.com
data la carcotasi :D

5/09/2007
Raluca Enescu spunea...

tampiti in dragoste??!!

5/20/2007