Spirit civic

21 mai 2007

Astazi am facut ceea ce intreg universul, guvernul si parintii stiau ca sunt in stare sa fac. Mi-am implinit menirea pe aceasta planeta, am facut lumea mai buna.
Am distribuit pliante alaturi de Politia Comunitara (preferata mea).
Mi-au placut politistele: toate machiate, cureaua stransa sa se vada poponetu' etc. Numai una singura m-a speriat rau de tot, de fapt pe mine si pe Antichrista. Era o fomeie cam la 1.78, masiva rau (numai muschi). Era machiata strident si fuma din tigara de parca avea sa ne manance ficatii daca nu distribuiam alea.
Pe strada totu' fain si frumos, nu am trecut pe la TNB, nu m-am sinucis social.
Sa mentionez ca pliantele alea erau despre gunoaie, ecologie si alte idiotenii care chiar imi guverneaza mie viata (in calitatea mea de cetatean responsabil care arunca gunoiul pe geam si uzeaza sprayuri cu freon). Oameni prietenosi, luau pliantele, si cativa oameni cu viata pusa pe stop. Adica? Cam la vreo 40 ani, nici urati nici frumosi, stransi la o sueta pe strada.
Muffin: Politia comunitara multumesc frumos!
Ratat: Si ne inscriem?
Muffin: Nu e cu inscriere, doar citi-le.
Ratat: Si nu ne putem inscrie? *tentative ieftine de agatat*
Imi venea sa renunt la zambetul resemnat care il aveam pe fata si sa ii zic "Cua!3...arat a genul care le si citeste??"

Apoi, la intoarcere, in masina 66, conversatia mergea ceva de genu:
Muff: Mama, ce mare era aia...
AntiChrista: Daca dadea aia in tine...
Muff: Mureai inainte sa atingi pamantul...
Milky kid: Handi-club!!!
Muffin si Antichrista ramase perplexe, se uitau la cealalta colega. Apoi vedem un panou sexy, albastru, cu un desen cu scaun cu rotile, si alaturi scris "Handi-club, asociatie [...]"
Glume cretine pe seama panoului, Antichrista zicea grava ceva de genu' ca e o insulta sa ii numesti handicapati.
Muffin: Out motto here is "We give you a HAND" [...] Crezi ca au si club de sah?
Apoi eu si antichrista decretam pe strada: Asta e CEO in handi-club.
Am si propus schimbarea numelui, dupa un sfert de ora de ras isteric.
Noi ne gandeam, ca sa atragem membri, sa ii zicem "Dizabili-club" scris "Deesabilley-klub". Suna misto, nu-i asa? So come on in, we have t-shirts.

1 comentarii:

Unknown spunea...

Tare :-))
sa stii k politista aia spaimoasa nu-i asa de fioroasa cum pare, de fapt e OK, doar k se da si ea mare si tare, eu le stiu pe toate putin, asa, din vedere, k am mai avut proiecte cu politia la Parlamentul Tinerilor-si lumea e in general de treaba. Mai ciudat e sa ma obsnuiesc sa nu mai spun toata ziua pe acolo bancui cu politisti-imi fac morala colegii de PT ca iau la caterinca partenerii :-))

5/22/2007