Depresiva

26 iunie 2007


De 1 saptamana sufar ca un caine. A plecat Colega Anticrist intr-un loc indepartat, la Frasin. Am promis ca ma duc la ea, sa fac plaja goala in spatele porumbului, sa ma plimb numa' in chiloti pe acolo. Dar iar am beut banii. Mi-e dor de povestile ei nemuritoare....
Daca sunteti amatori de caderi spectaculoase exista Intercontinentalul sau daca traiti prin Drumul Taberii puteti sa plonjati direct in intersectie (tin sa fiu anuntata ca sa o iau prin Militari)

Categoriile mele preferate :adolescente nefutute ale caror hormoni o luara razna si baietii de 13 ani,probabil urati si plini de acnee care doresc din tot sufletelul lor sa isi gaseasca sufletelul pereche si sa nu moara cu scula-n mucegai.

Sa nu creada nimeni ca daca imi arata vreo vaca a carei intestine tapeteaza peretii unei incaperi o sa mi se faca scarba…….o sa mananc in continuare cu mai multa pofta ,eventual ma voi opri pentru o injuratura pentru ca sunteti tot acolo

Apropo sa dai mai tare Greenday pe langa neni mari cu chelii ,uniforma militara si bocanci.O sa te aprecieze la adevarata ta valoare


Si acum, inserez melancolii ieftine, desi fomeia ma va citi abia la 1 septembrie.
*Mai stii ba, cand am intrat io in Hanu cu Tei in tricou Titanic, cu camasa verde+galben+roz pe deasupra, si mi se vedeau chilotii de dantela fara elastic?
*Mai stii cand aruncau muncitorii de langa liceu cu caramizi in noi, ca le ziceam eu de rude? Si cand era sa imi iau bataie la Fornetti de la unu' de 2 metri fara cap?
*Mai stii cand mersesem la Paradise Lost, si consumam Redbull si Davidoff? Si ne plimbam cu taxeul, de frica fata de cocalare?
*Sa nu uitam cand l-am dus pe Nea Gigi gangsterul in Han, si in loc de hiphop bagau aia Sepultura.
*La fel cand o terorizam pe copila Loxana, si ea nu mai putea sa se duca la wc. Si eram in troleu, ea facea pe ea, si era inconjurata de musculite de rahat. Si cand a ajuns la Eco-toilet, era sa il rasturnam cu tot cu ea.
*Sa ne amintim cand ti-am speriat prietenul, eu cu Bebe. Cand a reusit in 20 minute sa se faca disparut.

Etc etc. Ma gandesc cum sa fac rost de 1 milion, sa ma duc totusi la ea. Bucurestiul a fost terorizat, e randul Frasinului sa se holbeze la sanii mei.

10 comentarii:

Anonim spunea...

lol, you do have a hart

6/26/2007
Anonim spunea...

heart*

6/26/2007
Anonim spunea...

hart - cerb; căprior (de peste cinci ani)

6/26/2007
Anonim spunea...

ehh, acum chiar am. dar totusi, briosa se intoarce, nu ramane depresiva asta :P

6/26/2007
Anonim spunea...

...vrei sa ascultam muse impreuna si sa ne taiem venele si sa ne batem cu sange pana ajungem la orgasmul suprem....??????

6/27/2007
Anonim spunea...

daca tai suficient de bine ... nu cred ca mai ajungi pana la orgasmul superior

6/27/2007
Anonim spunea...

imi place poza, foarte haioasa :)

6/27/2007
Gaelex spunea...

Cand si mai ales unde detesi cu tzatza strabuna dotare personala in Bucuresti? Ca pierdui faza.
In rest te sponsorizez eu cu-n card A-Data SD Speedy 1GB pentru aparatul foto pentru Frasin daca mi le arati si mie :P.
Marketing pe blog :D

6/27/2007
Anonim spunea...

meccip, ne taiem venele si ascultam bad religion, aia da.
alex, ermm...da-mi si aparat ca n-am :))

6/27/2007
Anonim spunea...

si eu te iubesc dementa naibii ,asta e jumatea de ora campeneasca de net la racoare

6/30/2007