Sport extrem

4 iunie 2007

Azi am fost urata. Da' nu in sensu' de urata ca imi sta parul nasol, ceva mai rau: urata cu crengi, cu puncte negre pe nas, fara cercei, cu parul jegos si ars si tinut de o bentita idioata, cu burta mare de la atata pizza, fara ciorapi in picioare. Si am realizat asta acum 10 minute, cand arborez un zambet catre un "bombon" cu un fund jenifferlopezian si al naibii de inalt. S-a uitat omul ala la mine de parca tocmai ii oferise Meduza un prezervativ. Si apoi, mi-am vazut fata in geamul troleului, si m-am speriat.

***
Azi m-am dat cu troleul 85 catre IDM. Si mie si colegei ne era foarte frica, si simteam ca facem nota discordanta. In zona garii, din 5 barbati (la orice varsta), 3 au sirene etc tatuate pe mana sau pe gat, sub un strat gros de par umezit de transpiratie. Si in troleu mirosea a buric nespalat (citisem pe la unu' ca buricul nespalat duhneste a organ feminin netratat cu Libresse cu musetel), a transpiratie din aia acrisoara, lumea se lipea de mine, si cand am coborat, imprumutasem toate mirosurile lor. Apoi, ca sa fie motul complet, fiind transpirata din cap pana in picioare, am trecut pe langa un santier. Si o pala de vant a lipit tot varul pe mine. Parfumul saracu' a cunoscut o gama larga de "fassuri", si tot degeaba. Ma simteam murdara.

***
Plecand din IDM, mai bogata cu cativa cercei pentru diferite zone corporale, jubilam la gandul ca mai am fix 11 RON, pretul unei vopsele de par geniale (daca tot e ars parul, nu mai conteaza. vopsesc iar sa acopar). Si apoi mi-am amintit ca a zis Gogu Kaizer ca m-a introdus in FHM.
La stand, eu si colega:
M:Ba, da' imi mai ajung banii de vopsea. Decat daca ma fac verde, ca e fix 20mii albastrul de metil. Sa iau revista?
C:Da, da. Sa vedem ce scrie de Briosa.
Tanti intorcea revista pe toate partile, si atunci observ ca in tipla statea o bere si o punga de chipsuri. Si incepe ganditul-"Sa arat tot ca dracu' la freza, si sa nu mai am bani de tigari? Hai ma, sa vad ce scrie. Dar totusi...89 mii o bere calda?:-S"
Intind banii, de parca imi intindeam chilotii, performand un wedgie. Iau revista, stau 10 minute sa gasesc, timp in care urlam "Aoleu" la fiecare tzatza vazuta. Citesc, fain si frumos (dar vreau sa mentionez: nu port bluze decoltate!!). Deschid punga de chipsuri, si atunci apoplexie! Cat de sadic sa fii sa pui 15 grame de chipsuri? Adica eram flamanda de crapam, nu puteau sa puna si ei o punguta de Lays Sticks la 19 mii? Resemnata, din 3 reflexe "punga-mana-gura" termin punga. Acum sunt acasa si astept sa se raceasca probabil cea mai scumpa bere din viata mea.
I-am citit maica-mii bucata de articol despre moi-;;), in speranta ca asa ii ofer o justificare pentru cele 2 milioane pe luna cat vine lumina (stau mult la calculator).
Mama:Revista de bolnavi! Sani, etc! Pentru asta dau eu banii? Asta faci de 2 ani incoace cate 10 ore pe zi? Asta e viitorul tau??
Bineinteles ca i-am zis ca da, ca este o recunoastere a talentului etc, doar nu era sa-i zic: "Mami, de fapt belesc ceaprazu' pe ejocuri.ro, pe Solitaire si ocazional Wikipedia!"

In the end: Multumesc Gogu Kaizer >:D<

3 comentarii:

Anonim spunea...

nu ti-a dat doua peste ochi cand i-ai zis de wikipedia?

6/04/2007
muffin spunea...

nu i-am zis, dar de cand m-a prins uitandu-ma la american pie, e ferm convinsa ca ma uit la filme cu homosexuali

6/04/2007
Gaelex spunea...

Vai de capul tau, daca apareai in Playboy?! Doamne apara si fereste, venea sfarsitul lumii!!

6/04/2007