Dear diary

6 iulie 2007

Dear diary, my teenage angst has a body count. I believe it's a chicken and some fries.

Vineri mai inainte de 13

Ziua a debutat cu mine band niste Grasuta de Cotnari (o sticla mai exact). Am infipt castile in urechi, si am intrat in baita plina de spuma fredonand Manson. Am stat o ora, pana s-a dus spuma. In timp ce Muffin mai tragea cate o gurita de vin, spuma disparea. Calma, relaxata, n-aveam treaba. Ma ridic in picioare sa iau sapunul, si apoi vad: in apa plina de esente alea alea, plutea un gandac de 1.5 cm, negru, care venea spre mine. Scapa paharu, urla, scapa mp3 playeru in apa, incearca sa iesi din cada, aluneca pe jos si ia wc-ul in brate, la distanta de 5 cm fata de situatia "sparge-ti capu' si mori dezbracata". De ce o asemenea reactie? Pentru ca acum o saptamana, un gandac din aceeasi specia m-a muscat de piept (nu de tzatze), si m-am trezit cu o umflatura. A doua zi, erau 3 umflaturi cu puroi. A 3a zi seara venea doctorita sa sparga bubele si sa ma dea cu crema, fiindca aveam alergie.

Dupa sechela, dupa prinderea gandacului intr-o cana si prajirea lui pe plita de la aragaz, totu' frumos.
La ora 4 ma plangeam fiecarui ochi dispus sa citeasca in fereastra mea de messenger traumele mele legate de foame. Apare mama. Si eu [ in conditiile in care de la ora 11 *ultima utilizare a closetului* pana la 4 am bagat vin, niste ouzo din sticlutele care trebuiau sa ramana ca decor, si cam 2 litri de ceai cu lamaie] am fost inchisa in dormitor. Tocmai ma indreptam spre divinul closet, cand apare mama si ma impinge cu forta in dormitor, inchide usa si o blocheaza cu un scaun.
Si imi spune ca are ceva bun de mancare, si ca e o surpriza. Si nu ma lasa sa ies. Si aprox 15 min dansez like a fucking dancing pissing fairy, gandindu-ma ca poate iar aduce musli.
Cand deblocheaza usa, hop tzoooop toaleta magica. Si orgasmul provocat de usurarea vezicii. Cand iese Muffina demolata, cracanata, extaziata, vede pe masa un pui juma' la rotisor, si un castron imens de cartofi prajiti din aia la punga (:X insert love).
2 minute, maxim 3 mi-a luat sa mananc tot, timp in care tusea nu ma lasa, asa ca doar 20% din pui a ajuns in stomac, restul e alaturi de alte substante din gatul meu, intins peste tot pe masa.
Dar deh, i love my mom, am mancat, inca 3 zile de foame in care pastrez amintirea.

5 comentarii:

iuliansirbu spunea...

sa-ti fie de bine... :)) chiar ma gandeam k o sa-ti scape mp3-u' ala in cada...

7/07/2007
El spunea...

unii ar ucide pentru asa un program :))

7/07/2007
Raluca Enescu spunea...

@ D_3fect: tu colaborezi la Dictionarurban.ro?

7/07/2007
Gaelex spunea...

Iar crapasi ca scrofita in tine?
Acuma poate te si tine ca pe-o camila.

7/08/2007
Anonim spunea...

ewww gandaci.
cum de a gatit maica`ta toata mancarea aia in 15min ? hehehe

7/09/2007