Poof hoof back

31 iulie 2007


In vro' juma de ora cred ca-mi fac curaj sa vars toata rautatea capabila. Si toate gandurile care mi-au trecut prin cap in 8 zile alaturi de pocaiti. Se anunta articole despre hippioti crestini, tarani, tren, controlori, bozgori [DA! bozgori, oameni fara tzara, tigani care ne invadeaza taramul, scursori care-ar trebui sa mearga marsh la coada vacii, dar nu inainte sa ma pupe-n cur si sa-mi zica saru'mana in romaneste], cercei, rockeri, curve, probleme familiale, purici, paianjeni, soareci, mutilarea cracilor mei perfecti, Michelangelo, virgine, romani plecati la munca in Spania, bondari, plans, desfigurare, baut in padure, bere la 15 mii, Ghitza etc etc. Si mai ales niste confesiuni care au fost auzite pana acum de psiholog si pereti, la provocarea cuiva foarte special pt mine, care a zis ca n-am curaj sa-mi spal chilotii in public.
So stay tuned, poate in jumatea aia de ora promisa [mai degraba maine, cel probabil] imi gasesc ceva de mancare, o cafea decenta, o tigara si ma apuc de scris.

0 comentarii: