De ce nu raspund la telefon

11 septembrie 2007









Se anunta a fi o zi mai buna decat ziua cu narghilea, avand in vedere ca am primit cadou 3 cutii de Turkish Delight (inca astept sa primesc rahat uman prin posta), o punga de Pride of Arabia la 1 kg [nemacinata <3] , asa ca m-am instalat comfortabil pe scaunul de la PC, pe care l-am tapetat cu pernute, special pentru o doamna ca mine.

Pentru cei care ma cunosc, nu e un secret faptul ca am cafeaua in fata, tigara in mana, farfuria cu dulciuri, pe fundal se aude obsesiv "Phucking Phreak" (Velvet acid christ), si nu misc ochii din ecranul pe care se plimba "Survivor".
Si acum 5 minute, am primit cadou de la nasa mea 50RON, pentru ca ieri si alaltaieri a fost ziua mea de nume [rusine celor care nu mi-au urat de bine].
Deci DND etc, i'm having FUN

6 comentarii:

Anonim spunea...

3 carti de palahniuk on paper :> .. deci mult mai putin obositor :> ^_^
sunt pe cantec de leagan acu @-)

9/11/2007
Anonim spunea...

uuu palahniuk... "Bantuitii" ai citit ? :)

9/11/2007
Raluca Enescu spunea...

Turkish delight....buuuuuun :-)
Cred ca o sa-mi pun si eu pernute pe scaun...

9/11/2007
phat spunea...

sorry girl...n-am stiut..:">
E tarziu daca iti zic la multi ani acum?

9/11/2007
A spunea...

So..LA MULTI ANI!! si hate you will all my dwarves for the turkish delights :P

9/11/2007
Anonim spunea...

As ucide pentru punga aia de cafea, si as face-o cu cea mai sadica placere 8->

9/12/2007