O zi cu Muffin

15 septembrie 2007

Anunt: emisiunea mea e mai misto decat a Strungaretzei Andresan.

Deci asa vine: Vineri, o adolescenta prea lenesa sa se spele pe parul jegos necuratat de 3 zile, zace [am impresia ca am bagat un pleonasm, eh]. Colega Anticrist anunta ca e singura acasa, dar mama primei adolescente nu o lasa sa petreaca noptile cine stie unde. Prin intorsaturi ciudate ale sortii, Anticrista mentioneaza ca are bautura acasa. Pentru cei care nu cunosc, Anticrista ie daia cu bani si pretentii, si are beutura cum numai indraznesc eu sa visez, nu sa cumpar.
Si asa ca merg eu la fomeie acasa, dupa ce fac circ pe drum cu o periuta de dinti Oral B [din aia electrica, cu Davy Jones pictat pe ea], crezand ca sunt un spadasin vibrant.
Continuand: ajungem, ma instalez la PC, pentru ca "messengerul este meseria mea", incep sa discut. Anticrista face cocktailuri, dar imi amintesc doar de gin cu suc, palinca cu suc, palinca turnata peste vin, si sticlele cele dragute.
Pe messenger incerc sa fiu coerenta, in fata monitorului ascult hitul Romeo Fantastick-Taximetristul, combinat cu Brian Molko, si ceva System of a Down [the ephigy of pathetic].
Intre diferite conversatii cu diferiti baieti draguti, eu si printesa deja alcolizata si isterica ne taram spre balcon, agatandu-ne de pereti, sa fumam.

Conversatie absolut edificatoare
A: Bai ce misto e aici.
M: Uite un corb... ce mare e!
A: Unde ma? esti nebuna hahahahha
M: Uite acolo sus, e asa ca Poe.
A: E antena.
M (concentrata se holbeaza in directia aia): Hah knocking uhm ah uh nevermoore nevermore my dear Lenooor!!
A: Neverhahhahamooore. [la unison ,cantand Edgar Allan Poe, antenei de satelit]
Continuam cu neverhahahamoooore.


Si acum, dupa ce am evidentiat ca Anticrista radea tinandu-se cu disperare de o perna, maffin constata shocata ca "tastez mai corect in engleza decat in romana hahaha", amandoua radeau incontinuu chiar daca nu ziceau nimic, sa va zic ce se petrecea in lume, cu alti muffanezi dragi mie.

Intr-un alt oras Chick era ocupata fiind hartuita de Comisara Margelatu.
Comisara Margelatu: o fata care a fost inselata de iubitul ei cu magnifica Chick.
Comisara Margelatu, incercand sa fie amicala din motive necunoscute, o fugarea cu o sticla de must, zicand ca mustul este pentru femei, si cu o punga de seminte de bostan. Adica hartuire. Tot aseara Chick a descoperit cum sa ingerezi Tantum Rosa fara sa vomiti [voi mentiona la sfarsitul articolului, praful asta deja devine laitmotiv].

Un alt muffanez, care va fi numit aici Spadasinul, nu stiu ce facea, aa da, nu putea dormi ca sa nu isi vomite matzele. El era responsabil cu trimisul de manele. Si planifica cum o sa isi scoata obiectul masculin in fata unui DJ dintr-un club de renume.


Si acum continuam cu the day after yesterday and the day before tomorrow.
Ajunsa acasa, ma angajez cu mainile pe tastatura, si incep sa vad ca lumea iar o ia in dos in mod ciudat.

Exemple

Halucinatie colectiva cu prietenii mei care nu se cunosc intre ei:
Chick: bre
Chick: sa iti zic faza
Chick: eram in point
Chick: in vama
Chick: si “fratitu”
Chick: asa
Chick: era exact langa mine pe scaun
Chick: da nu stiam ca e el
Chick: si la un moment dat il vad ca se uita atent in stanga
Chick: si zice
Chick: "ia uite e si muffin aici"
Chick: io.. stau un pic.. ma gandesc..
Chick: ma intorc cu fata la el
Chick: " ai zis ca ai vazut-o pe muffin? "

Mahmureli
A: se invarte tot cu mine
A: am borat
Muffin: subscriu
Muffin: si eu
Muffin: am baut cafea si am dat-o la boboci
A: same here
A: nush care mi-a zis sa mananc ceva si sa beau suc sau ce drecu
A: pula ,am ajuns la chiuveta in 2 sec
A: asta ascult si aia de la el
A: de cand ai plecat
Muffin: io tot johnny cash
A: bah ami ai progr de sandsk?
Muffin: sa caut
Muffin: mi-e frici
Muffin: sa ma ridic
Statusul ei: I am trapped in ze closet
Statusul meu: First drink then puke
Si, cadou de la mine pentru voi, un videoclip frumos. Ma duc sa-mi vars existenta la Wc.


PS:
chick: o sa luam
chick: marcofen
chick: care sunt cele mai ieftine antibiotice
chick: si se dau fara reteta
chick: golim capsulele
chick: si punem tantumu in ele
chick: si le inghitim asa
chick: si nu mai simti gustu deloc

0 comentarii: