Sufletel

21 septembrie 2007




De muffinita
Sau inceputul ciclului de povesti reale "Pe cand eram copil bodegi si boscheti cutreieram"

Putem s-o si numim "Maffin has a heart"

Cititi intai articolul de dinainte, ca sa intelegeti ceva.




Acum, renuntand la hardcorismul demn de invidiat [de cei care plang in singuratate] pe care il afisez de cand m-am dus pe aratura alcoolului incercand sa fentez angoasele adolescentine, sa va povestesc ceva extrem de frumos, desi datele evenimentelor mi-s neclare.

Clasa a 9a, loc de veci, unde zace sufletul meu de copil. Haine: blugi Franco Benussi, camasa de nu stiu unde, geaca de piele Zara, adidasi din piata, curea rosie. Par: lung, culoare naturala. Comportament: fitoasa blonda cu cont de 100000000 euro in banca, care dispretuieste muncitorii fiindca se holbeaza la sanii ei, in particular cea mai draguta piersicuta etc. Iubea: un baiat rocker venit din Cluj, si il astepta 3 ore in frig. Scoala: ii era frica de oamenii aia necunoscuti, grasi, urati sau prea prietenosi si frumosi, si lua 10 la romana in teza, dupa ce profa isi formase ideea de "fata imbecila".

Andra: persoana detestata fiindca mi-a furat un baiat, de care acum rad cu 12 guri si inca una. Haine: blugi de firma, nu mai stiu ce, bluza eleganta, firma, sacou superb la care inca visez. Par: mediu, culoare naturala. Comportament: fitoasa eleganta si culta, in paralel cu depresiva sociopata care da cu lopata. Iubea: pe sine si cartile lui Emile Zola. Scoala: dispretuia tot, lua 10 in teza la romana, razand alaturi de Ana (atunci nu aparuse Muffin) de iubitorii de Coelho.

Roxana: fata doctoritei lui mama, prezentata mie prin replica "Ea e Roxy, Ana te rog sa nu o bati pentru ca maica-sa imi da retete". Cea mai draguta fata din istorie, cu mobil lipit cu plasturi medicinali, betiva de stingea, protejata noastra, si totodata cu sindromul Tourette.


Roxana era fana Nirvana, la balul bobocilor, la 45 grade in Escape, unde se punea Usher, era cu hanorac cu Kurt Cobain. Ana era fana Blue, cu o bluza ilegal de decoltata, si abia incepuse sa dezvolte pasiune pentru "In joy and sorrow" de la HIM. Andra asculta Buddha Bar, si arata a intelectuala, imbracata la camasa, cu pantofi cu toc.
Timpul a trecut, cele trei s-au imprietenit, mai mult ca alianta de rezistenta impotriva ciudatilor din troleul 91.
Roxana venea beata la scoala, noi eram ingrijorate.
A venit ziua Roxanei.
Ana era certata cu Andra, si nu vorbeau. S-au dus cu toatile in Sovata [pentru necunoscatori un beci in care se vindea igrasie acidulata cu gust de metal satanist]. Roxana valsa printre cunoscutii ei, Ana se inghesuia speriata in Andra, un ciudat a ragait, amandoua ne-am speriat, si ne-am impacat, sperand sa vedem lumina zilei fara sa fim mancate si apoi vomitate de rockerii cei rai.
A urmat perioada Club A, in care Ana si Andra erau in permanenta admirate de toti cei care se saturasera de pletoasele imbracate larg in tricouri Metallica.
A urmat perioada de frumusete maxima din Hanul cu Tei, urmata cu aceeasi frumusete din Expirat, balamuc organizat denumit dupa noi.
Introducem the sidekicks of our heroes, Andra Ana si Roxana.
Ungurul: era extaziat de faptul ca sunt "modelita", povestea ca fusese model in copilarie, era dat cu trotineta de la alcool si pogo in Fire marti seara. Ma adora etern, am avut o relatie undeva intre bataie si faptul ca ne tineam de mana si atat.
Personaj colectiv: baietii cu care nu prea vorbeam, dar care erau geniali. Un blond tocilar si betiv, un brunet cu zambet dragut, si unul care imi scapa acum, fiindca ma doare capul.
Maini pufoase: Mini-punker de 1.60, care mi-a servit-o elegant cand povesteam eu de niste chiloti care stateau intr-o balta din fata blocului, spunand "I-a spalat si-i poarta si acu'"
Nazistul: Pasiunea mea si a Andrei, vroia sa "se combine" cu mine, dar eu eram deja in limba dupa ungurul isteric. L-am facut odata sa tremure de nervi, cand tocmai isi facuse chelia specifica American History X, si faceam glume despre scalpul lui, incluzand cuvintele "roll-on", "subrat", "sclipeste", "muzica pe chelie", "spin that shit Dj". Apoi l-am suparat cand radeam de tatuajele de puscarias, iar el arbora o gramada.
Skaterul: potential violator, nu exista fata din "underground" care sa nu fi discutat cu el up-close and personal, impinsa intr-un perete si pipaita nesimtit.
Emo: pe atunci nu era, era prea ocupata sa stea cu castile mp3playerului meu ascultand Parazitii, vomitand pe trotuar, sau in WC vomitand, cu parul tinut de eterna ajutatoare Roxana.
Pastilatul: baiat scund, dar frumos in draci. Inca sunt sigura ca e cel mai oachesh tip pe care il cunosc. Statea mereu in colt, cu sapca pe cap, eu ma uitam timid, Andra credea ca e drogat, de fapt era timid. Anul asta de ziua mea am aflat ca si el ma credea draguta {iu hu hu}

In memoriam: Adi, Tavi, Eugen, Andrei, Arpiko, Mihai, Lavinia, Alin, Blink, fata cu cizme roz pe umarul careia am plans in Hanul cu Tei.
Dedicat donshoarei Anticrist, pe care o invit vineri la o betie.

1 comentarii:

Anonim spunea...

u bring booze i bring smokes and lovely me..........doamne si ce ragaiala pe capu aluia :) cheers bitch

9/27/2007