Fir'ar a dracu

11 octombrie 2007

Drac: ba
Drac: unde dracu' e muffin?!
Muffin: scriu acuma
Drac: muffin a murit?
Muffin: nu inca
Muffin: tocmai ai trezit-o
Drac: tu care oi fi termina de scris si dupaia urla unde-i muffin ca o iau razna


Na bre uamini rai fara suflet care nu vreti sa fiu draguta [Muffin is here]:
-Sunt draguta zilele astea pentru ca asa vreau eu
-Ma uit obsesiv la Harry Potter si ascult melodii de dragoste, iar punk-ul nu mai e in playlist deocamdata
-ma comporta ca Peter Pan si zambesc
Si acum, cand toti vor fata care injura, va explic. Daca ar fi sa ies din inconstienta hippioata pe care o manifest, mi-as baga ce n-am si as scoate in ritm alert. Pentru ca natura nu m-a inzestrat cu acel ceva tocmai pentru ca stia ca as fi fost un monstru. Pentru ca daca n-ar fi existat regulile fizicii si Politia Romana, as fi fost de neoprit si as fi lasat o dara sangeroasa de-a lungul istoriei.
Pentru ca daca n-as fi asa draguta, as baga cutitul in bosorogul care se freca ieri de curul meu, i-as mai croi un zambet pe jugulara muistului de la 7 care arunca cu pamant pe geamul meu, as strange cocalarii de la scoala si as face foc de tabara unde as praji nalbe, si in final m-as manji cu sange de porc si m-as juca de-a Carrie.

Pentru ca prefer sa nu-mi bag pula (pula=simbol fictiv care se refera la nesimtire) in controlorii care mi-au dat amenda ca uitasem sa compostez biletul.
Pentru ca am platit amenda aia si acum n-am bani sa-mi cumpar bani de manuale.
Mentiuni:
-sa ma fut in familia dentistului care i-a lucrat atat de bine dintii maica-mii incat ea acum sta si plange de dureri, si are puroi inauntru. Si pentru ca a platit si 20 milioane pentru asta.
-sa ma pish pe mortii lor de jurnalisti de la Otv, ca de cand a disparut jegoasa de Elodia, un copil s-a spanzurat fiindca maica-sa pleca la munca in Italia, ca sa puna o paine pe masa. Dar e mai important cazul unei taraturi de avocata decat un copil inocent.
-e imposibil sa ma las de fumat in conditiile in care gandesc ca un om caruia i-a murit familia. Si cand incerc si eu sa fiu draguta fericita zambitoare si imbecila, nimanui nu-i convine.

In final, ma intorc la filmele mele dragute cu dragoni, mai am 4 luni pana implinesc 18 ani, si atunci nu voi mai avea optiunea de a ma comporta ca un copil, pentru ca va trebui sa muncesc. [nu tuturor le cumpara tati un Mertzan la 18 ani]
Daca va e dor de Muffin [pentru ca voi posta mai rar] uitati-va pe Otv, la cersetori, la traficul din Bucuresti, urmariti situatia politica romaneasca, vedeti ce dispozitie aveti, si garantat va veti transforma in Muffin.
Inchei transmisiunea, voi mai posta cand voi gasi ceva nou care ma streseaza, am scris destul despre labe si saraci.


Melodia care ma defineste zilele astea.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Băi, să ştii că ai dreptate. Orice plimbare în Bucureşti e ca o aventură cu gnomi (cerşetori), dragoni care scuipă gaze de eşapament, trolli nesimţiţi care lovesc lumea în mijloacele de transport, meduze care mai de care îmbrăcate mai chic şamd.

Deci pe undeva analogia asta chiar prinde.

10/15/2007