Friday nite

11 octombrie 2007

Omega: ba pula mea hai sa facem ceva maine
Omega: ce n-am facut?
Alfa: sinucidere?
Omega: da-te dracu,vreau sa ma pis pe mormintele altora
Omega: nu
Omega: altceva
Alfa: strici marmura ba, pisatu e acid
Alfa: hai la biserica sa primim mancare d'aia moka
Alfa: argentin e inchis...noi unde traim?
Omega: tu-i mama masii
Omega: sub aia din skate
Alfa: nu nu, imi place sa stau io deasupra
Alfa: ba, daca fac rost de dinero, merem sa bem oldscul in club A?
Omega: why da fac not?
Omega: orice implica alcool suna bine
Alfa: in primu rand sa ma fut in messengeru meu
Alfa: in al doilea vroiam sa intreb daca e scumpa bautura acolo si la cat deschide
Omega: pai bautura e rezonabila
Omega: dupa 3-4 cred
Omega: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Omega: am vazut nevazutul
Alfa: un orb?
Omega: nu,o grasa cu tatele lasate in chiloti
Alfa: deci esti oarba acum tu
Omega: aprox
Alfa: da cu degetu pe monitor sa vezi ce scriu [cu aratatorul!]
Omega: uite-te
Omega: sa orbesti si tu
Alfa: ma gandesc sa ne incalzim nitel in club a pe seara
Alfa: si dup'aia sa ne teleportam prin bucuresti cu o vodka
Alfa: plimbare daia romantica
Omega: zic ca dorm iar la roxana
Alfa: bon asa
Alfa: cu 400 mii merge
Alfa: 100 club a , 300 coma alcoolica pe lipscani
Omega: asta e
Omega: suna bine

0 comentarii: