Diferentieri intre sexe comform briosei

8 noiembrie 2007

So, it may look like i'm writing against bitches, she-bitches, not he-bitches.
Deci pe mine ma sperie alte fete.
Le impart in 3 categorii:
1.You fat nasty bitch i pity you
2.Creaturi care pica in afara oricarei logici
3.Bitches i'd love to BITCHSLAP

2. Desi sunt fata, si ma inteleg cat de cat, in afara de perioadele de luciditate in care ma gandesc ca as face un bine omenirii daca mi-as da 2 palme sau m-as duce la spital, fetele mi se pare o gramada de curci pastilate. [myself included]
Adica proaste ca niste pasari, care scot sunete halucinante, variind de la chicoteli pana la extrema numita tipete isterice. Cand se aduna fetele e clar ca o sa fie poluare fonica, asa ca mai bine izolati casa cu cartoane de oua.
De aia prefer compania masculina in general, desi nici aia nu ma incanta. Dar intotdeauna 30 insi cu voci de bariton vor fi mai putin lezanti decat 3 fete la vocea I.

Oare daca fumez suficient de mult o sa am voce de barbat? I'm trying to do the world a favour.

[probleme cu noul meu scris de nigga? come on, you trippin'? -o iau razna]

3 comentarii:

Anonim spunea...

"fetele mi se pare o gramada de curci pastilate. "

vezi, de-aia ar trebui sa pui mana pe o carte, ca sa inveti sa nu mai faci dezacorduri :))

11/09/2007
muffin spunea...

verifica-mi ortografia si apoi ia pula

11/09/2007
Anonim spunea...

a da, and u need some work on the vocabulary :)) se pare ca harry potter nu te ajuta prea mult,nu?

11/09/2007