Clubbingi

16 decembrie 2007

Seara horror.
Blestemat fie scumpul N. care m-a invatat sa beau kamikaze (to this day i dont know what's in those shots).
Blestemata fie Suburbia.
Fane: Ori ne-am plafonat noi ori locul asta suge.
Amandoua variantele corecte.

Povestea scurta:
20 elevi din 25 in clasa au incasat preaviz de exmatriculare. Eu probabil o sa am 7 la purtare ("sa moara familionu' meu ca o tai pe diriga!"). Petri 8. Ni se rupe despre note, dar problema e ca eu n-am 18 ani inca si mama mi-a zis clar "Pana la 18 ani joci cum vreau eu". O alta problema ar fi ca am nervii intinsi la maxim dupa atatea teze, si aseara a fost prima betie din semestrul asta in timpul careia nu m-am gandit la profa de filosofie. Si mama o sa urle, deci am luat-o pe Andra si pe Fane la dansat.
Muzica aceeasi de cand ma stiu, oamenii din ce in ce mai scunzi, berea tot naspa mi se pare. Deci fa-te muci si danseaza. Care dans era un fel de scartait de incheieturi de cand n-am mai practicat sportul.
La 1 s-a rupt filmul, la 1 jumate eram acasa in 4 labe vomitand (way to go muffmuff!). La 2 mancam covrigi, la 2 juma mai beam vinul ramas in frigider si cele cateva guri de bere. La 3 fara un sfert eram in chiloti si neglijeu vomitam iar. La 3 sforaiam.
M-am trezit la 8 cu mahmureala vietii, inca nu a trecut.
Am iesit la plimbare si era sa cad pe ghetus.
Azi noapte cred ca un amic de-al lui Gogu Sclipici m-a apucat de-o tzatza, dar nu sunt foarte sigura ca era el sau altul sau ca m-am lovit intr-un perete.
Eh, parca sunt iar intr-a 10a si lesin prin Hanul cu Tei.[nu imi era chiar dor de The Dark Ages of Hormonal Changes And Eternal Desire To Piss Off Parents]
Singura chestie la care ma gandesc e ca ar trebui sa mananc inainte sa beau, avand in vedere ca tot ce am vomitat au fost 2 kiwi mancate in 2 zile.



Me wantsya dark place to crawl in. Si iesiri normale in plimbari.
Iar nu mai ies in baruri 2 luni :|

0 comentarii: