De sezon

22 decembrie 2007

Mesia: ce-i drept, ăsta e replica, pe original l-am răpit acum vreo 3 ani
Mesia: pe ăsta l-au legat cu sârmă pe sub prosopu' ăla
Mesia: să nu-l mai pot ridica
Mesia: paştele mamii lor
Muff: )))00
Muff: l-ai furat pe iisus?
Mesia: da, ma
Mesia: să vezi ce-o vuit presa
Mesia: poliţie, figuri
Muff: deci nene
Muff: thats an ugly Baby Jesus
Muff: da-i foc
Mesia: anul trecut am dat foc la iesle
Mesia: dar
Muff:
Mesia: DAR
Mesia: n-am reuşit decât să o pârlim oleacă, o ieşit paznicul
Muff: ai probleme cu capu'
Mesia: bea cu noi şi o să vezi că nu-i nimic rău în asta
Muff: in craiova stai tu nene?
Mesia: dar
Mesia: în ultimul timp mi-am dat seama
Mesia: că nu e bine ce fac
Mesia: să distrug ieslea ca ultimul bădăran
Mesia: e o sursă de venit considerabilă
Mesia: lumea lasă bani pe beibigizăs
Mesia: dintr-o trecere iei bani de 2-3 beri
Muff: hai ma
Mesia: dar trebuie să fii pe fază
Muff: o sa arzi in focurile Gheenei
Mesia: prea târziu şi strânge portaru banii
Muff: parca asa era
Mesia: prea repede şi te vede lumea
Mesia: sau nu sunt destui
Mesia: o să ard în focurile acidului gastric, eventual
Mesia: da', bă
Mesia: s-o făcut articol de investigaţie pe 2 pagini în nuştiuce ziar local
Mesia: sataniştii orădeni
Mesia: din-alea
Muff: cand vii in bucaresti trebe sa-ti dau un bidon de bere
Muff: neaparat
Mesia: de steagul de pe teatru ţi-am spus?
Mesia: şi acuma-i în debara
Muff: ))))))))))))))))))))))))
Mesia: bine, fiecare avem câte 1, că tot puneau ăia steaguri înapoi într-un exces de zel nemaivăzut la români
Muff: e bine ca ai cu ce te sterge la cur
Mesia: am şi steagul uniunii europene de la ceva asociaţie de pensionari

1 comentarii:

Anonim spunea...

intreaba-l daca dupa ce-o facut toate astea o venit masa si lo trezit ca era timpu sa mearga la scoala :D

12/25/2007