Merry Drinkmas

21 decembrie 2007

Acum 2 zile Muffin a iesit la intalnire.
Se intoarce ea pe la 11 si un pic, ca n-avea chef de nimic.
Intra in casa, si aude din bucatarie racnete si tonuri ridicate.
"Na, e aia aici probabil se cearta cu mama"
Apoi rasete. Pana la urma se duce sa verifice situatia. Mama si amica ei, cu 2 pahare intre ele, o sticla mare de vin rosu de tara, si amandoua in cor "Sunttttem bbetee".
Noh, normal si logic e sa razi. Mama isi croieste drum la telefon, unde probabil inspaimanta un om lucid, eu raman cu aialalta la chitchat.
Muff: Cum te simti?
X: Pai asteptam sa ma sune Mihai dar eu i-am zis cand eram la Craiova ca ma suna Mihai si el nu m-a sunat, si Georgiana a luat ananasul si portocalele ...[comform logicii de om beat imi zicea tot ce are pe suflet si nu constientiza ca nu inteleg nimic, ca nu cunosc oamenii despre care vorbeste si ca ea nu mai construieste fraze coerent]
Muff: Sunteti praf:))
X: Pai ne simteam bine etc [intra in faza de betie in care ii e rusine si incearca sa se justifice de parca eu as crede-o vreo alcoolica]
Apoi isi cer amandoua scuze de la mine, ca m-au expus la un asemenea show, eu in gandul meu "Oare asa imi cer si eu scuze?"
Intelegand procesul lor de a bea, stiind ca ele din 2 pahare sunt muci, si stiind exact cat de bun e vinul ala, am priceput ca s-au intins la girl talk si s-au imbatat.
Totu' fain, pleaca amica abia nimerind usa.
Mama intra pe functia exorcistul.
O ora mai tarziu intru in baie, unde mama botezase/vomitase peste tot.
O ora jumate mai incolo se invartea casa cu ea.
Mai intru odata in baie, mama cu lacrimi pe obraji, alba la fata si cu ochii injectati, statea in cur cu mainile in jurul budei dupa o noua tura de botez.
"Ana, imi pare rau... va trece oare? Mi-e rusine ca nu trebuia sa beau...Dar n-am stiut ca o sa imi fie rau BWWWWEAH"
"Ana mamii, eu te iubesc pe tine, ajuta-ma"
"Anuta mea, ai patit vreodata asa ceva? Sa-ti fie asa rau? Anuta mea ajuta-ma"
Ii fac fomeii o limonada, sperand sa mai borasca o tura si sa se curete, ii dau un pic de grepfrut, o pun in pat, in 5 minute sforaia.

Mama adoarme, eu cu un ranjet de miliarde pe moaca.
Nu ranjeam ca ii e rau maica-mii, ranjeam de intrebarea ei naiva. Si incercam sa numar ocaziile in care am fost de 3 ori mai rau decat ea [n-am terminat inca cu numaratul, nu ma simt mandra, dar ma amuza cand imi amintesc]. Si ma gandeam ca e si ea om :))
Mommy got drunk mommy got drunk.
*Cu exceptia faptului ca era al dracu' de afectoasa si ma tot pupa si mangaia pe par, era chiar simpatica*
*Culmea e ca inca isi cere scuze*
*Mai e doar o gura de vin de tara...*
*Dar am 2 sticle de gin mari si pline*
*E sezonul "Drink up throw up"*
*Sper sa nu ma imbat, dar nu ma pot abtine cand vad gin tonic in fata ochilor*

0 comentarii: