Zapada

3 ianuarie 2008


*Privelistea de la geam*

Dupe cum se stie, a nins. Mult. Foarte mult. Mai mult decat mult. Undeva intre "mult" si "foarte *pişa-m-aş pe troienele pizdii* mult". In fine, se intelege cat de mult. Atat de mult incat romanii sunt blocati la Russe si se anunta un razboi mondial datorat pretului lanturilor de zapada.
Si dupa cum se stie, eu traiesc in Drumul Taberei, unde se traieste. Mult. Foarte mult. Mai mult decat mult. Undeva intre "mult" si "foarte *pişa-m-aş pe baba pizdii ca nu mai moare* mult". In fine, se intelege cat de mult. Atat de mult incat tinerii nu mai au loc sa traiasca.
E un loc unde se aplica coduri morale vechi, unde cand *2 adverbe, nu-mi miroase a corectitudine gramaticala* ninge, fiecare apuca o lopata, un făraş, un kil de sare, un sac de nisip, si iese pentru a construi spiritul civic.
Se subintelege ca, de vreme ce se aplica coduri morale vechi, numai batranii le respecta, iar tinerii profita si se plimba pe potecile croite de sudoarea rece a bosorogilor.
Azi am iesit de fro' 3 ori ca ultima nesimtita: lumea dadea la lopata, comunity spirit cacaţi laţi, eu am iesit sa fac poze zapezii cu mobilul, sa ma duc la Tip Top dupa pizza, si eventual sa arunc bradul si sa bat covorul.
Ingropata pana la genunchi in zapada, ma chinuiam sa pun covorul pe batator, in timp ce 30 oameni se holbau.
Muff: Off...dar era curat deja...
Baba: Bate-l pe zapada!
Muff: Ce?
Baba: Arunca-l mama in zapada!
Muff: Ha?
Baba: Arunca-l mama ca se curata.
Muff: Glumiti?
Baba: Fa mama cum iti zic!
Muff se uita la vecini, aia toti strigau sa arunce covorul pe zapada.
Vecini *personal colectiv*: Arunca-l in zapada se curata bine asa!
Muff: Hahaha, voi faceti misto de mine?
Vecinii continua.
Arunc covorul in zapada cu straight face, ma gandeam "Ma ce pula mea?" , incep sa bat covorul pe zapada gandindu-ma ca aia glumesc,ca ii aduc maica-mii covorul ud si imi fute vreo 2 scatoalce, se mai umfla si parchetul. Dar deh...ce sa fac? 30 insi urla sa arunc covorul in zapada.
Pana la urma s-a dovedit ca si mama bate covorul in zapada (you weird fuckers!) si ca aia nu faceau misto de mine.
Cred ca am paranoia: ma gandeam ca aia ma urasc ca ma plimb cu pizza in timp ce ei muncesc, si incearca sa mi-o serveasca.

4 comentarii:

dakota spunea...

futu-i butonu' masii ca mi-a tocit nervii x( grrrrr

1/03/2008
Anonim spunea...

da, in teorie e mai bine ca praful e absorbit in zapada direct. as face asta si aici dar la arad nu ninge mai mult de 5cm.

1/04/2008
Anonim spunea...

haha butonu' rosu e foarte taare . :D

1/06/2008
Anonim spunea...

sa-i ia dracu pe aia care au inventat lopata de dat zapada dar sa i ia mai intai pe aia care au inventat rusii,ca numai aia ne trimit zapada din siberia aia spurcata a lor.

1/07/2008