Azi am mancat shaorma chipsuri cotlete aripioare de pui cartofi prajiti si clatite

29 februarie 2008

Majorat.
Nenea ala e fratioru meu adoptat, aia bleu e Criza, Petri se stie, aia cu ochi mari de veveritz e Consi, si aia legata de mine este Siemprecontrariata.









Cred ca ie ultima poza facuta inainte de majorat, mâncaţaş.

*****


chick: eu azi i-am povestit uneia cum vroia diogene sa fie ingropat in timp ce ea plangea de mama focului din cauza prietenului
chick: era ceva asa .. surreal
chick: si in timpu asta trageam de berea ei, ca ea nu bea
Muff: ce vaca esti
chick: si apoi aberam pe tema statuiei lui eminescu din parc
chick: si ea incerca sa imi spuna cat de mult sufera, ca el nu ii spune nimic, ca e pe stop si de asta nu o baga in seama
chick: si eu continuam neintrerupta
chick: 'eu cred ca eminescu era al dracu .. si ca singura farama de umanitate consta in poeziile pe care le scria ..'
Muff: aa, pai da-o dracu
Muff: ca la ciclu suntem toate abandonate





chick: apropo, azi am citit despre femeia care avea 2 ******
chick: si 2 puncturi g
Muff: aia dupa futai se demola
chick: si poate sa aiba 2 orgasme deodata
Muff: intrebarea mea e “cine o fute?”
Chick: pai multi
Muff: 3 gauri
chick: are 2 si sunt stramte amandoo
chick: adica, din exterior arata normal
Muff: e ca si cum as iesi cu unu cu doo gaoze
chick: dar se bifurca in vreun fel in interior
Muff: ok, taci ca am mancat
Muff: "mama are 2 pizde"
chick: doamne, messed up
chick: da iti dai seama daca ai avea 2 clitorisi
chick: sau 2 clitorisuri
chick: ma rog
chick: pfai
Muff: si totusi
Muff: n-as vrea ca copilul meu sa zica "mama are 2 pizde stii...”
chick: apropo
chick: am citit unfinished tales
chick: si vroiam acum sa ma apuc sa citesc germinal, de zola

Nota autorului: APROPO???
Nota autorului 2: Nici eu nici Chick nu stim pluralul de la clitoris for a simple reason: there's only one in the world, and that's mine, and the world spins around it.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Apropo de "doua gaoaze"-banc tare:

Bubba died in a horrible fire. His best friends, Billy and Jim-Bob came to identify his carbonized body
-Nope, that can't be our Bubba, said Jim-Bob.
-Why not?
-Because our Bubba had two assholes; everybody knows that.
-What?? How come?
-Well, whenever the three of us went out together, people would say: "Hey, look, here comes Bubba with 'em two assholes"

3/01/2008
Anonim spunea...

si apropo de faza cu "N-as vrea ca copilul meu sa spuna: mama are doua...." . Indeed, pt copilul la ar fi extrem de confusing sa-l trimita cineva in aia ma-sii

3/01/2008
Paul Bogdan spunea...

misto roscata

4/06/2008