Copiii iadului

17 martie 2008

Mufuna: Novarock mortii ei de viata

Petri: da nu e crestin sa imi arati asa

Petri: bagamias ****

Mufuna: de la dudecore

Mufuna: fmm

Petri: antiflag ,36 Cf

Petri: ce dracu frate

Mufuna: bad religion

Mufuna: nofx

Mufuna: disturbed

Mufuna: ratm

Mufuna: ma doare operatia

Petri: parca vad ca nu mai mergem nicaieri

Petri: la dracu sa ii ia

Mufuna: The Dude spunea...

www.novarock.at. 106 euro biletu' pentru trei zile cu camping (boschetareala hardcore), 100 transport cu avion, 15 mancare, 300 bautura. E si Guta, si Adrian, tot Fat Wreck Chords si RATM.

Mufuna: so cheap

Mufuna: imi place cum calculeaza

Mufuna: 15 mancare

Petri: frate nici n-am manca,nici n-as bea

Petri: as fi hipnotizata

Petri: m-as prostitua sa ajung aici

Petri: da nah admiterea

Mufuna: futu-i Dreptu' masii si futu-i Jurnalismu dracu

Petri: il urasc pe omu asta care ti-a dat linku

Petri: l-as taia

Petri: precis merge

Petri: cacat

Petri: plec de acasa

Petri: daca aflam de sambata luam aia 90 de mii de euro

Petri: si pa

Petri: nu ma mai vedeau la fatza

Mufuna: toate festivalurile le rupeam

Mufuna: io ma maritam cu un sunetist ce mama masii?

Mufuna: free rides

Petri: pai cred ca ar fi fost avantajos pentru familia mea sa iau banii si sa plec

Petri: adica scapau de mine

Petri: eu de ei

Mufuna: io zic ca si-ar da si casa numa sa te vada iesita pe usa

Mufuna: sa lucreze la un nou puradel

Petri: da,am ajuns si eu la concluzia asta

Petri: cred ca ar ridica manastiri

Petri: eu m-as fute si as boschetari

Mufuna: poate mi se retrocedeaza padurea....

Petri: jalnic

Dupa 5 minute de jelanie, alta mancare de pesshhte:

Petri: ia uite bah au batut astia de la ND un micut ungur ( :X ) si sare lumea ca arsa

Mufuna: acu ai aflat femeie?

Mufuna: l-au batut pe-ala de-a cacat steagul

Mufuna: LITERALMENTE

Petri: exista filmulet ? -puppy face

Mufuna: pe ce site e scandal?

Mufuna: nu cred, ca ar fi din ala snuff

Petri: sunt niste comentarii pe protv si inca unu pe aici si pe in politics

Petri: dar bineinteles ca pe inpolitics alt ungur

Petri: indignat

Mufuna: rogzob

Petri: vai ce dragut

Petri: At least 50 people in Kottayam district have reportedly lost their vision after gazing at the sun looking for an image of Virgin Mary.

Petri: Though alarmed health authorities have installed a signboard to counter the rumour that a solar image of Virgin Mary appeared to the believers, curious onlookers, including foreign travellers, have been thronging the venue of the ‘miracle’.

Mufuna: they were lookin in the wrong place :>

Mufuna: da de unde stii ca e Fishioara Maria? Poate ie o curva

Mufuna: disssscriminasssion

Petri: MEXICO CITY - Five Mexican children were killed when a large metal cross they were praying at was struck by lightning in central Mexico, local media reported.

Petri: The lightning went straight into them and killed them instantly," local Red Cross chief Eduardo Suarez told the daily El Norte.

Mufuna: okey okey ţin cu Lavey!

Petri: cred ca pe mexicani i-a traznit ca au trecut granita in duba si nu in tractor
Mufuna: e o pluta nu un tractor
Mufuna: tractorul e pentru nigări

Petri: eh mexicanii au reflexe negricioase
Petri: sa nu discriminam

****

Deci ideea este asa: Petri vrea sa-si jefuiasca parintii, eu inca sper la hectarele alea de padure lasate de bunica-mea de care nu ma pot atinge. Acum ma intreb eu...oare as putea sa fur lemn de acolo si sa-l vand sa fac rost de bani?

Alta intrebare: Am Bacul, de unde pana unde visez eu ca se va intoarce lumea pe dos si ma voi putea duce?

Alta intrebare: De ce sunteti oamenilor atat de cruzi? De ce nu imi dati direct moaca pe razatoare? Ar durea mai putin. Daca merg la vreun festival, trebuie sa fie de pe 1 august incolo, altfel are Petri admitere la Drept (fucking smart ass) si nu se presteaza.

Totodata, cu indelungi implorari am reusit sa-mi asigur de la tata cadou de "absolvire" in valoare de 270 euro, adica pretul drumului+bilet M'era Luna. Restul banilor ii strang eu.

Cum ii strang?

Coming soon: cercei marca Muffin. Da, din aia de hippioti. Da, execut si modele cu RBD si Tokio Hotel. Da, si cu Florin De Aur. Da, si cu semnul pacii.

SO... pentru fomeile care ma sustin de-atata vreme va veni moda Muffin :D

And i expect you to buy, bitches.

Ca deh, sunt majora and i DIY my money, si altceva in afara de pictat nu stiu [era mai avantajos pentru mama sa ma tina 4 ani la cursuri de dans din buric decat la pictura]

PS: Nu il injuram pe nenea Dudecore, ii injuram doar norocul si sadismul.

3 comentarii:

Anonim spunea...

No rly, in ritmu asta ne vedem la Sziget. Look for teh fat guy (daca nu slabesc pana atunci :)) ).

3/17/2008
Raluca Enescu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Ce tareee ca te apuci de cercei

Plizzzz imi faci si mie cu semnul pacii cercei+ medalion, cand mi-or da astia bursa?

3/18/2008