O hai, incingem petrecerea!

5 martie 2008


*2 chifle dulci
*2 cutiute de icre cu macrou afumat (pe care nu-l vad)
*2 roşii
*o Stella Artois, doza
*o doza Tuborg
*2 cake+bar de ciocolata
*12 masline
*2 oua fierte
*2 păhărele cu colivă
*2 Santal de portocale
*2 mere
*2 portocale
*2 covriguti
*4 triunghiuri Hochland cu şuncă
*2 felii cozonac

I loves it when rich people die.

**********
Prefaţa:
Aseară mă anunţă mama că a murit o rudă de-a unei cunoştinţe de familie, in specie mă-sa.
Ana: Câţi ani avea săraca
Mama: 89
Ana: AAA, păi dă-o-n căcat.
De fapt vroiam să zic şi eu ca Viorel "Şi acum e moartă, lol", dar fir-ar a dreacu', n-am niciodată ocazia. Oh well, va veni şi momentul ăsta.

În spatele meu, vecina care era prietenă cu fiul decedatei.
Nu vă faceţi griji copii, aşa o să fac şi la voi la înmormântare. Apropo, prefer Cappy de căpşuni.

Şi dacă tot suntem la asta, ador parastasele vecinilor: una din babe face nişte pulpe de pui date dreacu' (deşi cam dă rasol cu pilaful, nu pune destulă sare), mămăiţă e genială la sarmale si orez cu lapte, şi fomeia care stă la 7 lângă ghenă cele mai bune şnitele de pui si cremşnituri.
Dar-ar parastasele peste mine, că m-aş face câta vaca....

3 comentarii:

Anonim spunea...

Acuma... era un banc. Cu unu care dadea invataminte pentru copilu lui... sa-si gaseasca neveste de prin toata lumea pentru diversele calitati - in fine mi-e lene sa-l scriu - si pe final "Ba baiete si pe la 60 de ani gaseste-ti o romanca. Frate, face aia niste parastase..."

3/05/2008
Onishka spunea...

si duminica sunt mucenicii :>

3/05/2008
They killed Kenny spunea...

100% de acord :x mi luvz parastase and fud :x

3/09/2008