Forever blowing spume

18 aprilie 2008

Forever blowing spume, pretty spume in the air, they fly so high, they reach the sky, and like Bacalaureatul, they crash and die.
Da coaie scriu!!! MĂ VEZI???MĂ DAU CU DINŢII ÎN TASTATURĂ ÎN PULA MEA!!!

Ohai acuma, aici este povestea conspiratiei IP-ului.
Totul a debutat fain marţi parcă. La ora de filosofie intră spumegând profa aia mind-twisting, value-warping. Tunând şi fulgerând ne puse pe toţi curvarii de puta madre care au chiulit de la ora ei de studii sociale să ne ridicăm în picioare, slăvită fie-i stratagema de umilire a elevilor care a încetat să mai meargă dintr-a doua, şcoală generală.
Apoi începu să răcnească de ne-nţeles despre faptul că e un om apreciat, respectat, că nu permite să i se calce demnitatea-n picioare şi câte-n lună şi-n stele şi-n isterie şi-n aş putea presupune depresie bipolară frizând schizofrenia pe alocuri.
Reacţia clasei, oamni inocenţi, era mas o menos *mai mult sau mai puţin* "Bă ce căcat?"
Culegând fraze coerente de prin tunete şi fulgere, am înţeles că cineva din clasă s-a plâns la cineva strâin, sub masca anonimatului, că nu am făcut nici o oră de studii sociale. Pentru siguranţa mufarinei mele, nu zic numele profei că altfel o să-mi adun dinţii de pe jos cu linguriţa.
A doua zi aflam că e fată, a treia că e băiat, tot a treia parcăCĂ faza şi conspiraţia au fost pe calificativ.ro, un fel de hi5 al profesorilor. Timp în care diriga panicată, colegii panicaţi, profa nu bagă în bac, profa ne dă teme de ne cocoşează, în toată anvergura ei o dramă de duzină a la romanele lui Marc Levy.
A 4a zi cred, aflarăm că colegul anonymous s-a semnat BOSS pe site, iar profa vrea să ne mănânce de vii.
Profa se uita spre mine şi Petri, Dumnezo o şti de ce, sau poate e paranoia. Adică coaie, io îs cul de felu meu, mare mareşal în Drumul Taberei, da peste cocalari nu împărăţesc încă, dat fiind faptul că ochii lor neavizaţi nu s-au chiombit încă la o zeiţă fomistă ca mine. Therefore i am not boss.
Apoi faza tare maximă extremă: în pur spirit Dan Brown, colegii au inchis uşa clasei după plecarea profei, o tanti colegă s-a postat la catedră apelând la demnitatea noastră umană să recunoaştem, că nimeni nu îi va zice profei cine a fost. Dar să recunoaştem, ca să stea sufletul lor împăcat-
Faza tare maximă extremă 2.0: Colega, care probabil se simte importantă şi lider CUAIE, se decise sa-şi pună pretenul să afle ip-ul lui BOSS. Apoi probabil află adresa şi apelează la sendashit.com. Or asta or trimit câinii de vânătoare.
În general io sunt aia beţivă, paranoică, care crede ca Bush e satana cam prost, dar ăştia mă depăşesc.
tehnic şi practic mi se rupe pula, la studii sociale nu poa să mă lase că am 8 pe primu semestru, la filosofie am 5 deci probabil mă lasă deci probabil cer comisia de reevaluare deci probabil o să am in final media 7. HA!
Dosaru PelicanCareMănâncăLebedeÎnAustria închis, mă duc să mă joc pe prizee, că luni iar incep cretinii în număr de 20 sus-numiţii colegi să se cace pe ei.

1 comentarii:

Anonim spunea...

fuarte secsos asa, dar cine e boss ala pana la urma? cum se termina? te rugam [eu si restul cititorilor interesati de output'ul incalcelii] sa continui povestea cu detalii la fel de picante ;) [muaa, cata sictireala, don't mind me...]

4/20/2008