Reclama nesimtita

20 aprilie 2008

Dupa cum amenintam, m-am apucat de facut CERCEI. Multi cercei, deocamdata argintiu cu negru cum imi plac mie.
Mânca-v-aş, sper să vă placă fiindcă tre să-i iau maică-mii şi nepotului cadou de Paşte.
Zboing, de acu' incolo voi face reclama cerceilor in fiecare articol >:)
Evil advertiser mood


*********
PS: Primiş o leapşa de la Raluca, colega hippie *că tot îmi zice ea Muffy, colega punk, de parcă aş fi un bichon turbat*
Cică cea mai bună cafea proastă...
Păi în cazul meu fiecare cafea făcută de mama e o otravă Arabică de 10 ron kilogramul la piaţă, asezonată ocazional cu lapte acru şi miere.
Dar aici e cea mai bună. Hm... cea mai bună cafea proastă a fost un Nescafe 3in1 facut cu 100 ml apă, iar restul de 400 ml ai cănii umpluţi cu Baileys, frişcă şi o linguriţă de îngheţată.
Şi cea mai bună cafea din Univers nu e aia din excremente de maimuţă şi boabe de cafea albastră jamaicană, ci cafeaua mea, în care in orice zi pluteşte frişcă, ciocolată/nutella, rom sau Baileys, sau lichior mentolat. Dacă chiar am bani atunci servesc oamenii cu nenorocita mea de cafea divină sau rar cu Davidofful pe care îl ascundeam sub pat înainte.
Hmm, mă duc să-mi fac un ness.
PS2: Îmi distrug în fiecare dimineaţă câte o bucată de suflet cu mizeriile alea de cappucino de la Elita sau Nescafe. Instant coffee sucks. Nu suge dacă costă mai mult de 20 euro cutia, atunci înseamnă că are ceva gust. Cafeaua de la piaţă suge. Lasă că mă fac eu mare şi bogată iar, şi imi cumpăr eu ce vreau. Or I could be your hooker for just 1 CUP OF PRIDE OF ARABIA EVERY MORNING *WITH LIQUOR*

8 comentarii:

Anonim spunea...

ai putea pune la inceputul fiecarui post o poza cu CERCEII ZILEI si la final un tag: "Cerceii zilei de azi sunt acesti minunati blabla cu pense si mazare. Disponili pe atatea culori, 4 perechi"
reclama, ca e pe bani, si trebuie sa manance si gura ta:)

4/20/2008
elmo spunea...

cercei?;))....te fac fraiere:))..ne duelam in vama..eu am cercei si pentru buric inscamat;))facem antireclama-ne gandim la alcool..tarampampam

4/21/2008
Anonim spunea...

faci si la comanda, fomeie?

4/21/2008
La Micro-Oaka spunea...

doresc. una pereche. dat mail pe muffin_mania2006

4/21/2008
Anonim spunea...

da, fac si la comanda, in limita talentului :D
si la big buyers dau medalion cadou ;;)

4/21/2008
Anonim spunea...

din ce material este facutzi cerceii? :)

4/22/2008
Anonim spunea...

dintr-un material asemanator cu lutul, nu stie eu numele lui

4/22/2008
Anonim spunea...

"bichon turbat" hee heee... asta chiar a fost tare :D :D :D

4/22/2008