Merit mă să fiu hărţuită, mama mă-tii

6 iunie 2008



Petri: coaie azi l-am vazut pe ăla
Muff: a donde
Petri: cand am plecat de la tine
Muff: poate ma hărţuieşte
Muff: 8->
Petri: ana
Petri: ce dracu să hărţuiască la tine

Muff: prefer ciuma
Muff: ca macar aia nu iti provoaca bube
Petri: iti cad doar mainile
Muff: macar nu-mi cade fatza pisi
Muff: he scared my pussy away
Petri: no honey
Petri: rust scared the pussy


Dacă n+ar fi prietena mea, aş..... căcat! Nu ştiu ce i-aş face! Mi-aş imagina că îi întind maţele pe pereţi na!


Întorcându-ne la subiect, chiar nu sunt suficient de drăguţă să fiu hărţuită? Nici măcar un pic? Adică ce căcat!

2 comentarii:

Anonim spunea...

banc cu legatura...cu postul:
"Un nebun scapa de la sanatoriu. Noapte. Se pune pe urmarit o femeie. Femeia simte ca e urmarita, nebunul dupa ea. Tipa grabeste pasul, nebunul dupa ea, fuge disperata, fuge ca si cum ar fi venit Apocalipsa, fuge de parca toata viata ei ar fi fugit, fuge fara sa vada nimic, fara sa gandeasca, fara sa simta, fuge cu disperare si lacrimile ii curg siroaie si ii cad pantofii si i se rup hainele. Nebunul fuge dupa ea. Si o prinde. O propteste de un perete, se uita atent si cu o privire criminala la ea, se uita in ochii femeii Femeia era asa de speriata incat aproape ca nu mai respira. El o intreaba: -Esti vie? Cu o ultima licarire de speranta si cu glasul deznadajduit ea ii raspunde: -Da. La care nebunul: -Si atunci de ce nu faci struguri??? "

6/07/2008
dakota spunea...

not funnea :|

6/12/2008