Bună ziua lumeee

9 martie 2009

Am zis să mai scot şi eu capul din gaura de şarpe, cum zice Costică, şi să mai zic ceva pe aici. Ca de obicei, n-am pic de inspiraţie, da' continui să scriu că poate poate iese ceva remotely funny sau atât de not funny încât e amuzant.
În ultima vreme m-am pocăit, am un boyfriend normal, ies la bere ca creştinu' da' beau tot ciocolată caldă etc etc.
Aş fi avut ceva material cu psihopaţi cu acte de povestit, da' de când citeşte mama pe aici mă simt de parcă s-ar căca în patu' meu.
Ok, căcat sloboz, n-am ce vă zice, şi vă las cu screenşoturi de umplutură, că deh.




********


Vă vine să credeţi că există urne inimoară, clepsidră, cuţit etc? Io nu pot să concep.
Având în vedere că noul meu hobby este să urmăresc succesiunile, testamentele etc oamenilor, ai zice că-s la curent cu astea.
Ştiţi că în lumea de azi dacă mori şi laşi în urma ta 2 copii şi 3 metri pătraţi de teren, ei se vor bate în avocaţi till the end of time? Gen tu dacă-i laşi un leu lu' Geta şi doi lu' Săndel, avocaţii lor vor costa suta de euro pe oră şi vor fi angajaţi pentru 6 luni.
Mă tot gândesc ce s-o întâmpla dacă dă colţu' unu' din părinţii mei, sau chiar amândoi, doamne fereşte.
Scenariu fictiv.
Mor părinţii în accident tragic de maşină.
Ana ruptă de durere se uită în gol.
În secunda următoare se dă uşa de perete, cade tencuiala de sub tapet, vine Satana călcând plin de noroi pe covorul din hol.
Satana fiind fosta nevastă a lu tata, demonii fiind fraţii, surorile sau cine ştie ce rude oi mai avea.
Şi încep să ia sfeşnicele, mobila, covoru', tapetu', tabureţii, pungile cu zahăr, cutiile cu delikat, sticlele de ulei, chiar şi hârtia igienică.
După ce operaţiunea se termină, diavolu ia o foarfecă imensă şi decupează apartamentul din etajul 6, îl face sul şi-l bagă în buzunar, că-i aşa mic şi încape.
Iar eu perplexă, molfăi un covrig.
Adică siriusly, dacă ar fi de moşteniri şi alea, m-aş băga în colţu' ăla mic şi m-aş ruga să nu-mi găsească cadavrul la colţ de Dunăre, că legal am dreptu' la şaij la sută din casă.
Poate, dacă am trăi într-o lume ideală şi Satana subsemnată n-ar fi o carmolistă care vinde tot pentru o doză de spirt, aş vinde casa şi aş fugi în State, aş trăi 3 zile decent şi aş purcede la a mă prostitua pentru un BigMac.
***
Acu vă las, a mi se ierta lipsa, da' nu mai sunt în stare...ce pot să zic. Dacă ştie cineva vro pensiune drăguţă în Olăneşti-adică dacă e vrunu din Râmnicu Vâlcea, please do tell. :)

4 comentarii:

Per spunea...

Fata aia e născută în 1996?

3/09/2009
muffin spunea...

da

3/09/2009
Buha Neagra spunea...

Daca da bicisnicia, Doamne fereste, ramai houmles cu covrigu-n gura...

3/12/2009
Alex spunea...

In Olanesti pensiunea Alina : 3 stele, etajul 2 plin cu animale impaiate de la pars la urs brun , are si mansarda si are multe amintiri frumoase pentru mine :P

4/16/2009