Ora de laude obligatorii

22 august 2009

Dupa cum zice titlul, laudati-ma or perish under my wrath!

Am luat primul interviu oficial din viata mea, daca nu pui la socoteala agatatul in baruri cu replica "Si, ce iti place tie sa bei?".
Vedeta? Gogu Kaizer nene :D

Preview:

GXTV: Multumim pentru interviu, si in incheiere poti sa zici ce vrei tu, despre jocuri, despre bloguri sau alte intelepciuni.

GK: Imi plac sarmalele, frate. N-am mancat niciodata sarmale care sa nu fie bune. U, si sunt uber bune cand sunt cu smantana. O sa fac un joc cu niste sarmale, da. Niste sarmale care cauta smantana si trebuie sa treaca prin tot felul de obstacole pentru a ajunge la ea. Am zis toate astea ca sa te inveti minte sa-mi mai spui vreodata ca "poti sa zici ce vrei tu".


Tot interviul aici: GameX

PS: Intrebarile sunt puse la persoana I plural pentru ca este "colectivul GameX", nu fiindca am ratat iar pastilele si imi zic muffin/ana/gollum.

In plus, mai nou facem si emisiuni, si il prostituam pe micutul Luci (aka Derek) la NewsX. Motivul pentru care pare mai nervos e ca sunt eu pe acolo, and i'm not a pretty company most of the times (oi fi eu frumoasa, dar mi s-a zis ca-s stresanta pana la dumniezo).

Ca tot vorbim de emisiuni, am gasit pozele cu mama placintita in bucatarie, dupa ce urla la mine ca nu o ajut sa curete. Karma is a bitch.
Enjoy.





PPS: Motivul absentei mele de aici-if anyone cares:((, e faptul ca PC-ul de acasa merge pe manivela mai noi, si ii sunt necesare ceva piese noi de pana in 2 milioane.
Daca aveti d-alea de vandut, un nenorocit de procesor etc, help this bitch please, pana nu se suie pe pereti

13 comentarii:

ocs wharever spunea...

s-ar putea sa am niste componente, in functie de ce anume ai nevoie (dar nu am nici un procesor intel care sa se potriveasca)
sunt de genul amd athlon xp, duron
+ placi de baza specifice
problema e ca nu prea sunt testate

8/22/2009
ocs whatever spunea...

sry de dublu comment
poti sa te uiti si pe forumul computergames.ro, jos la publicitate->hardware, poti gasi tot fel de componente noi, vechi, foarte vechi, antice, preistorice..

8/22/2009
muffin spunea...

bai nenea, iti tot zic ca nu inteleg diferenta dintre intel aceron razer plm.
imi trebe ca sa stau pe net :(

8/22/2009
Anonim spunea...

pana la urma ce piese noi iti trebuie?
nu am procesor pentium 4 d-ala de care ai tu, asta am zis

8/22/2009
muffin spunea...

sa-l intreb pe "iuby", ca el se pricepe, si te anunt.
preferi plata in natura, bere, cash sau masline?

8/22/2009
muffin spunea...

sa-l intreb pe "iuby", ca el se pricepe, si te anunt.
preferi plata in natura, bere, cash sau masline?

8/22/2009
ocs whatever spunea...

prefer cash
dar don't worry, nu cred ca va fi o suma mare :)) asta, in cazul in care va fi ceva.

8/22/2009
phat spunea...

mai uit in seara asta sa vad ce gasesc prin casa. Cred ca mai am niste rami..ti-i dau cu cea mai mare placere ca si asa stau degeaba prin casa.:P

8/23/2009
aprozarnet spunea...

esti cu karma-n gura mereu , se vede :)
nu mai is "americanii de vina...futu-i in gura sa-i fut" :)

8/25/2009
Buha Neagra spunea...

Vad ca e sport extrem curatatul la voi in bucatarie.

9/10/2009
Gaelex spunea...

Aia ma'sii, am dat un PC intreg, adica l-am donat si-a ajuns la un copil amarat.
Da si tu detalii, un wishlist pe PcGarage sau ceva.

10/26/2009
muffin spunea...

mi-am cumparat pana la urma o rasnita noua de 512 ram. cel mai eftin ftw!

:D sarumana oricum

10/26/2009
Anonim spunea...

Da, probabil, de aceea este

12/17/2009