Weekend-ul meu - un eseu fericit ca o javra cu doua cozi

3 mai 2010

Saptamana trecuta va invitam cu mic cu mare pe aia mai geek dintre voi la lansarea jocului Splinter Cell: Conviction, organizata de mirificul site la care sunt sefa la idei pe partea editoriala, adica GameX.
Motivul pentru care eram asa deprimata era ca, dupa ce m-am lasat de baut, luat si agatat, trebuia sa renunt si la "traditia" de 1 mai in Sfanta Vama.

Poveste cu timeline:
  • Vineri dimineata: scris stiri pentru emisiune rapid, caColegul prezentator pleca la ora 1, plecat la munca.
  • Vineri la pranz: munca in regim relaxat singura in birou - toata lumea organiza petrecerea iar eu scriam de noul Call of Duty proaspat anuntat.
  • Vineri la ora 4 si un pic - apare corasonul meu Teo cu o caserola plina cu cartofi prajiti si aripioare, fierte in ulei si pline de arsuri negricioase. Delicios, incepeam sa fiu fericita.
  • Vineri la ora 5 si un pic - ma chinuiam sa urc emisiunea pe site, site-ul refuza. Panica mare, oamenii incepusera sa vina la bairam.
  • Vineri la ora 5 si inca un pic - Teo imi zice ca mai stam jumatate de ora si plecam in Vama. Soc suprem, credeam ca face misto de mine, iar creierul meu derula banda "Nu avem bani luna asta nu avem bani avem cheltuieli din iunie putem sa mergem nu se merge in vama"
  • Vineri la ora 6 fara un pic - plecam spre Vama, eu inca nu credeam ca e adevarat.
  • Vineri seara pe drum - am vazut o caprioara, un iepure si un camp plin de berze, pe drumul vechi spre mare.
  • Vineri in jurul orei 12 - se ajunge in Vama, se cauta loc de urcat Matizul pe trotuar, se baga o saorma cu pofta.
  • Vineri in jurul orei 12 ceva mai tarziu: se intalneste cu niste prieteni mai vechi, se sta umpic pe plaja, se duce spre 2 mai sa doarma Teo, care estem sofer.
  • Vineri la ora 1: se mai mananca iar, de data asta midii pane cu cartofi prajiti.La ora 2 Teo dormea iar Ana statea la povesti.
  • La ora 3 si un pic Teo decide sa ne intoarcem in Vama. Se sta in masina. Cuplul incearca sa adoarma, desi e frig in canci. Incercam sa ne trezim la timp pentru rasarit.
  • La 5 jumate se purcede spre plaja, un cuplu inghetat ca un cacat. Se mananca nu stiu unde o ciorba de burta.
  • Cuplul purcede din nou spre plaja, unde ingheata ca un cacat si blesteama soarele care nu mai iesea. Se holbeaza la idiotul traditional care sare in apa si isi pierde coaiele in ghearele temperaturii neprietenoase.
  • La ora 6.59 sambata, dupa rasarit, cuplul purcede spre tzara lui Teo, unde barbatul trebuie sa se intalneasca cu un verisor. Aici, surpriza surprizelor. Verisorul era decoy, de fapt Teo mi-a luat pisica. Daca ai ajuns pana aici, let me do you a favor si sa iti explic mai colorat. I HAS A BLACK KITTEH!!!!!!!
    La 4-5 dup-amiaza, eram in Bucuresti.
Deci, in doar 12 ore, m-am ales cu o excursie in Vama, total neasteptata, si cu pisica viselor, total neasteptata. In plus, in plus, cu un plus mare, era doar sambata dup-amiaza si am reusit sa ma distrez (un cuvant nu chiar potrivit) cat in 2 saptamani de concediu in timpul alocat somnului de weekend. Sambata seara in vizor, duminica libera.
Genial.Genial. Am pisica.Poze in curand.

5 comentarii:

maria spunea...

rain wants a black kitten too!cum se va numi creatura?

5/03/2010
muffin spunea...

domnul Griminal Spark, zis Grim :D

5/04/2010
Gaelex spunea...

Se asteapta pozele sa vedem si noi bestia fioroasa :))

5/05/2010
ipo spunea...

As fi zis ca esti genul caine... Sau poate pesti, canari, numai matza nu. :)

5/06/2010
muff spunea...

ipo, nu-s cat person si prefer oricand o potaie in locul unei matze, dar nu avea cine sa stea cu un catelus acasa si nu vroiam sa-l las singur toata ziua:)

5/14/2010