Cred ca am tras prea rau patura pe cap

14 iulie 2010

[nusestiecescrieaiciincercsaocolescfunctiaaiadeexcerptdepeprimapagina]
[nusestiecescrieaiciincercsaocolescfunctiaaiadeexcerptdepeprimapagina]
[nusestiecescrieaiciincercsaocolescfunctiaaiadeexcerptdepeprimapagina]
[nusestiecescrieaiciincercsaocolescfunctiaaiadeexcerptdepeprimapagina]
[nusestiecescrieaiciincercsaocolescfunctiaaiadeexcerptdepeprimapagina]
[nusestiecescrieaiciincercsaocolescfunctiaaiadeexcerptdepeprimapagina]
[nusestiecescrieaiciincercsaocolescfunctiaaiadeexcerptdepeprimapagina]

De cand am terminat sfantul liceu (da coaie, sunt tanara) si in general de cand m-am angajat, mi se pare din ce in ce mai des ca zac in beci, sub o piatra, sub o patura, iar singura sursa de lumina e un anume blog de gaming de unde "imprumut" stiri pentru la munca.

Mai mult decat atat, singura persoana cu care comunic in mod constant mai mult de trei cuvinte despre vreme, despre encodarea unui clip (care nu merge in mod normal) sau despre StarCraft 2 este Teo, eternul meu amor.

Imi convine sa ma trezesc, sa fiu muscata de pisica pana imi da sangele si sa-mi beau cafeaua jucand Plants vs Zombies. Imi place ca, dupa ce-mi tarasc hoitul de la munca, il gasesc pe Teo acasa dispus sa joace o tura de carti Munchkin. Imi place ca nu ies seara - nici macar in weekenduri - si ca socializez rar, preferand sa citesc Terry Pratchett pana la epuizare, jucand Split/Second sau citind editoriale despre Rasismul in Online Gaming.

Dar din cand in cand ma cam sperii. Am momente in care realizez ca nu mai am prieteni - none whatsoever, ca trec si trei saptamani pana cand vorbesc cu cineva in afara familiei sau jobului, ca trec si trei luni intre doua beri in oras. De obicei in momentele alea lumea intreaga se decide sa-mi sara peste dig si sa-mi futa o lopata in dinti.

De exemplu, in lumea larga redactorele dau din tzatze in pictoriale cand publicatia nu mai are bani pentru vedete.


In lumea larga se stie ce este trio-ul Razvan & Dani & Daniela Crudu - daca nu era mama lui Teo muream proasta.

In lumea larg si lata exista Mircea Badea cu aceleasi glume si aceleasi figuri. Acum 3 ani ii urmaream emisiunea. Dupa o pauza de 3 ani am un soc si ma ia cu frisoane faptul ca incepe la fel, se termina la fel si are un intermezzo identic. In plus, you can't unsee the guy's blog.

In lumea larga a inflorit Facebook si Twitter, pe care de doua saptamani incerc sa le descifrez. Gigel.org probabil e mort.

Maddy s-a maritat.

La Bac pica intr-un sfarsit elevii.

Romanii au auzit de Jersey Shore, fascinatia mea bolnavicioasa.

Dupa cum observati, toate socurile mele se leaga de online sau media, din simplul motiv ca la mine lumea reala se rezuma la gatit, muncit pe un film aparte, citit si adorat un tip si-o matza psihopata.

Daca mai e cineva pe acolo care a patit ceva de genul, o izolare d-asta brusca si dubioasa de zici ca esti in gaura neagra, atunci acel cineva sa-mi zica si mie ca exista o iesire.

E bine in gaura mea, dar ma inec cand ies sa iau o gura de aer.

Serious Muffin out.

7 comentarii:

hybrid4u spunea...

i think it's called adulthood... si prietenii tai sunt naspa daca asteapta ca tu sa dai semne mereu. am zis.

7/15/2010
MissRhyne spunea...

O sa se "rezolve" (desi nu va mai fi vreodata la fel, ca nu mai esti copil) printr-una din urmatoarele variante:
- o sa se stabilizeze lucrurile cu munca si-o sa ai mai mult timp liber si/sau mai multi bani;
- o sa devii "eficienta", adica o sa te obisnuiesti cu house/work/marriage "chores" si timpul se va dilata;
- o sa regasesti "lumea reala" in cu totul alte chestii decat inainte.
Oricum, aia care ti-au fost prieteni odata (daca) o sa fie tot acolo. In tot cazul, tu nu-ti face griji si mergi natural.

7/15/2010
bestia mica spunea...

yeah, i'm kinda friendless too, dar don't worry, era mai trist daca nu-l aveai pe teo, si iti petreceai timpul doar la munca, citit, gatit si cu pisica :))

7/16/2010
o soseata spunea...

bestie mica esti proasta, rationamentu tau o sa te duca intr-o buna zi catre pierzanie, asteptam cu totii acea zi

8/03/2010
Manuel Cheta spunea...

Nu e sfarsit de lume. Nu pierzi multe daca nu stii stirile ~mondene~, si asa nu iti inspira prea mult curaj cand te uiti la stiri. Cum zicea un prieten OSFB- o sa fie bine sau SPSMR - sa putea si mai rau.

8/28/2010
ileana spunea...

sosetica, bestia mica nu e proasta. uite ca se intampla sa o cunosc destul de bine si se mai intampla sa fie chiar desteapta. rautatile tale gratuite se datoreaza unei copilarii nefericite? in viata ta ratata n-ai invatat ca nu e posibil sa jignesti un om daca nu-l cunosti?
muffin, imi cer scuze, dar n-o jigneste nimeni pe bestiuta mea fara sa dea socoteala :)

9/13/2010
. spunea...

Vreau să-i mulțumesc foarte mult DR Dawn acuna pentru munca minunată pe care a făcut-o pentru mine, ajutându-mă să-mi salvez căsnicia, soțul meu a cerut divorțul din cauza micii neînțelegeri în care am avut-o În ultimele luni, nu mi-am dorit niciodată asta. pentru că îmi iubesc atât de mult soțul și toată investiția noastră a fost o asociere în comun și nu vreau să fiu departe de familia mea și de cei doi copii drăguți ai mei. Prietena mea mi-a povestit despre DR DAWN ACUNA și despre cum a ajutat-o ​​cu problemele ei conjugale, așa că a trebuit să-l contactez pentru că vreau să-l opresc pe soțul meu să-și completeze scrisoarea de divorț și vreau să-mi țin familia unită și, după ce am contactat-o. , mi s-a spus ce sa fac si cand urma sa incep sa vad rezultatul, am facut cum mi-a spus DR DAWN ACUNA si dupa cateva zile m-a sunat sotul meu si a inceput sa-si ceara scuze si totul a fost un vis pentru mine si traim cu totii. din nou fericiți împreună datorită DR DAWN ACUNA. Contactați-o astăzi ajutor prin.
*Dacă vrei liniște în casa ta.
*Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
*Dacă vrei o căsnicie frumoasă.
*Daca vrei sa ramai insarcinata.
*Dacă doriți să opriți avortul spontan.
*Dacă vrei o vrajă de noroc.
*Dacă doriți să vă îndepliniți dorințele.
Si etc,
Scrie-i Whatsapp: {+2348032246310}
E-mail: { dawnacuna314@gmail.com }

2/02/2022