In care folosesc blogul in scopuri perverse

18 octombrie 2010

Deci, acum ceva vreme am primit cadou niste casti de mp3player bestiale de la munca. Magnificul Teo le-a confiscat, iar acum sufar ca n-am la ce asculta muzica.
Fiindca studentii e saraci, ma bag si eu la primul concurs din multi ani, concursul de Miss Genius.
Da....Miss.
In fine. Daca aveti bunavointa, ma puteti vota aici, pa facebook. Da...am facebook, and my name is Dan Ana. Click to vote (like).

PS: Da, pot imi cumpar premiul, ca nu e asa scump. Dar de ce sa arunc niste bani cand pot sa nu? Asta se intampla cand cresti - inveti sa pretuiesti banii, ca tigarile nu cresc in pom.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Hi, i just want to say hello to the community

12/14/2010
StrayWolf spunea...

la anonim: care comunitate frate? nu vezi ca sufla vantu prin blogul muffinei?

12/17/2010
Mihaela spunea...

Pana la urma, cum a iesit?

4/04/2011