In care folosesc blogul in scopuri perverse

18 octombrie 2010

Deci, acum ceva vreme am primit cadou niste casti de mp3player bestiale de la munca. Magnificul Teo le-a confiscat, iar acum sufar ca n-am la ce asculta muzica.
Fiindca studentii e saraci, ma bag si eu la primul concurs din multi ani, concursul de Miss Genius.
Da....Miss.
In fine. Daca aveti bunavointa, ma puteti vota aici, pa facebook. Da...am facebook, and my name is Dan Ana. Click to vote (like).

PS: Da, pot imi cumpar premiul, ca nu e asa scump. Dar de ce sa arunc niste bani cand pot sa nu? Asta se intampla cand cresti - inveti sa pretuiesti banii, ca tigarile nu cresc in pom.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Hi, i just want to say hello to the community

12/14/2010
StrayWolf spunea...

la anonim: care comunitate frate? nu vezi ca sufla vantu prin blogul muffinei?

12/17/2010
Mihaela spunea...

Pana la urma, cum a iesit?

4/04/2011
. spunea...

Vreau să-i mulțumesc foarte mult DR Dawn acuna pentru munca minunată pe care a făcut-o pentru mine, ajutându-mă să-mi salvez căsnicia, soțul meu a cerut divorțul din cauza micii neînțelegeri în care am avut-o În ultimele luni, nu mi-am dorit niciodată asta. pentru că îmi iubesc atât de mult soțul și toată investiția noastră a fost o asociere în comun și nu vreau să fiu departe de familia mea și de cei doi copii drăguți ai mei. Prietena mea mi-a povestit despre DR DAWN ACUNA și despre cum a ajutat-o ​​cu problemele ei conjugale, așa că a trebuit să-l contactez pentru că vreau să-l opresc pe soțul meu să-și completeze scrisoarea de divorț și vreau să-mi țin familia unită și, după ce am contactat-o. , mi s-a spus ce sa fac si cand urma sa incep sa vad rezultatul, am facut cum mi-a spus DR DAWN ACUNA si dupa cateva zile m-a sunat sotul meu si a inceput sa-si ceara scuze si totul a fost un vis pentru mine si traim cu totii. din nou fericiți împreună datorită DR DAWN ACUNA. Contactați-o astăzi ajutor prin.
*Dacă vrei liniște în casa ta.
*Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
*Dacă vrei o căsnicie frumoasă.
*Daca vrei sa ramai insarcinata.
*Dacă doriți să opriți avortul spontan.
*Dacă vrei o vrajă de noroc.
*Dacă doriți să vă îndepliniți dorințele.
Si etc,
Scrie-i Whatsapp: {+2348032246310}
E-mail: { dawnacuna314@gmail.com }

2/02/2022