Mama Reincarcata

18 noiembrie 2006



Planuri pe care le avea mama pentru mine pana acum (legate de vacanta de iarna):
-Mergi la tara singura si faci revelionul cu bunica (sat de adventisti, bunica adventista, nu revelion, da furnici maronii)
-Mergi la varul tau la tara (care adora sa-mi povesteasca despre faptul ca detine puterea suprema si universul e un covrig. de mentionat ca se considera metalist si e lesinat dupa Aprilie Lavigne)
-Stai inchisa in casa, iar visinata o duc la unchiul tau
-Poate daca ma simt generoasa te trimit la tara la Moldova

Noile planuri (intai introducere)
Vineri seara bag muffinul in pat, ca doar imi permiteam sa ma trezesc la orice ora in afara de 5.20 ca in timpul saptamanii. Sambata dimineata mama urla iar cu bucati de plamani printre dinti "FAAA PAATUU'!"
Ma trezesc in reluare si imi zice ca vin 3 muncitori. Fac patu, trag si eu pantaloni pe mine (nu ii onorez cu viziunea cracilor mei lungi si albi).
Motivul de vizita al muncitorilor: Termopane.
Mama: -Nu mai pleci nicaieri in vacanta, stai acasa... Nu o sa mai am bani.
*Inside my soul a fuzzy feeling of relief+ the joy of Bucharest*
Mama:-Dar nu ai voie sa iesi nicaieri fara mine, si nu primesti bani. Ca anul trecut ai fost beata toata vacanta.
Tehnica de tortura folosita de ea: amintirile cele mai placute din viata mea (in afara de vacanta de pasti in spatele lanului de porumb, cu 5 litri de vin langa mine si o cutie de trufe), si mentionarea: This ain't happening again.
Si stim cu totii ce inseamna Craciun in casa: PROTV- Home alone, Antena1-Morocanosii, Prima-Nopti albe in Seattle.
Si internet nu va ajuta, pentru ca... m-am plictisit de el.
Macar am irish drinking songs in mp3player si ma pot duce la vecinul si berea aferenta

4 comentarii:

Flippy spunea...

poate reusesti totusi sa evadezi :P

11/18/2006
Anonim spunea...

Mi-a placut mult postu` asta, made me laugh. :)))

11/18/2006
Moi spunea...

hahaha esti cea mai tare din lume jur

11/20/2006
muffin spunea...

nu ti-a zis mama ta ca nu e bine sa juri?

11/20/2006