3 decembrie 2006

Am primit inca o leapsha de la el.
3 lucruri care ma sperie:
-Tipul din pasaj de la Universitate sau din fata la Unirea care te fugareste cu niste felicitari de cumparat. Daca nu cumperi te injura, sau te intreaba daca ai auzit de Metallica. Daca ii dai prea putini bani iti baga mana in buzunar. Daca ii dai suficienti, cere mai mult. Mie mi-a facut astea, si apoi si-a amintit ca se holba la fundul meu pe treptele Tnb si m-a invitat acasa la el sa ne uitam la Ice Age. E inalt, slab, brunet, cu par foooooarteee slinos si poarta de obicei tricou cu dungi sau geaca de piele. U gotta know him
-Papusile (am vazut Chuckie pe cand eram un copil fragil si impresionabil)
-Un metalar cu hanorac Negura bunget cu care ma intalnesc la fiecare 2 zile in troleu.
motivul: ma fixeaza, da din cap si "bate" la niste tobe imaginare in timp ce se apropie periculos de mine si castile mele de la mp3, apoi ma intreaba ce zodie sunt.


Si testul asta e gresit, refuz sa cred ca e corect.
You Are 94% Evil

You're the most evil person you know.
The devil is even a little scared of you!

Cred ca e eroare, i am not evil :|

6 comentarii:

Iulia spunea...

mie nu mi-a zis niciodata nimic tipul cu feicitarile sau ce's alea...Cat despre Chucky,a fost cosmarul vietii mele

12/04/2006
muffin spunea...

esti o fiinta foarte norocoasa :)

12/05/2006
Anonim spunea...

Oh da,tipu' cu felicitarile e 'genial'.De mine nu se mai ia pentru ca am urlat odata la el :)) si ma rog,a inceput sa ma faca salbatica sau ceva de genul si de atunci nu ma mai abordeaza.

In schimb,o prietena e de-a dreptul terorizata de omu'ala.Vorbea odata la telefon si asta vine ii pune o felicitare in brate,ea i-o intinde inapoi vorbind in continuare la telefon si asta incepe "da de ce esti nesimtita?da de ce nu vorbesti cu mine?da de ce nu cumperi felicitarea?da de ce nu te uiti la mine atunci cand vorbesti?"...alta data parca a intrebat-o daca mai e virgina si daca poate sa o futa...

Anywayz Andressa scria pe undeva pe blogul ei ca a cautat cateva date despre tip,era curioasa daca face intr-adevar parte dintr-un ONG si a descoperit ca nu mai era de mult membru si ca acum actiona pe cont propriu facand uz de numele ONG-ului respectiv.Ah si banii de pe felicitarile alea se duc pe.....bericaaaa :)) nu la copiii saraci sau ce indruga el acolo...

Oricum respectivu' trebuie ignorat!

Sal'tare!

12/05/2006
Dancer spunea...

Tipul ala chiar ar trebui sa-si gaseasca o viata. Nici macar nu locuiesc in capitala si dau peste ciudati din astia care ma fac pe mine antisociala si pun intrebari cretine gen "ai prieten?" :)). as incerca un sentiment de mila dar oameni terminati ca asta nu fac decat sa ma calce pe nervi. Iar faptul ca nu mai face parte de la nici un fel de ONG ma face sa ma gandesc la camasi de forta si tomberoane... asta pt cei care devin deseuri ale societatii. Ar fi trebuit sa-l injur, in felul asta chiar ar fi avut motiv sa ma faca antisocila... freak

12/13/2006
muffin spunea...

azi l-am vazut iar...si mi-am imaginat ca nu e in ONG...adica, e suficient sa il privesti :D

12/14/2006
Unknown spunea...

Mia-m facut si eu testul ala de how evil are you=eu cica nu sut rea ;-)

6/19/2007