Halatul

3 decembrie 2006


Dupa cum spune si statusul meu cateodata, halatul e cel mai tare obiect rasplatit cu Premiul Nobel. Este cel mai versatil obiect.
Il poti purta pe coridor, cand ai conversatii filosofice pe tema "Marius Urzica" cu vecinul. Il poti purta timp de 4 zile, abandonandu-l doar atunci cand se cere un dus.
De ce imi iubesc halatul:
*Ma face sa ma simt ca la un hotel de 6 stele, desi sunt in bucatarie si stau in mormane de felii de parizer aruncate pe jos alaltaieri (atat de curata e casa mea *smug*)
*Arat bestial in el, se asorteaza cu sosetele in dungi verzi, si daca se pateaza cu violet de gentiana arata ca un "junk bathrobe"
*Pentru ca e confiscat de la un prost
*Ma pot duce la magazin imbracata in el, si ma simt vedeta
*Face inutila pijamaua cu Punk Picachu
*E mai secsi decat bustiera aleia de la Pussycat Dolls
*Pentru ca ii face sa se rusineze pe aia care imi pun termopane
*E atat de gros incat as putea muri de cald si in tara lui Mos Craciun
*halat+spider solitaire+cafea turceasca+ narghilea+6 hamburgeri=raiul grasilor
PS: nu sunt grasa (poate, sper, imi doresc, ma mint singura)
*pentru ca atunci cand sunt imbracata cu el, e clar ca am avut o zi buna si nu am vazut deloc tigani, carute, profesori, piata Moghioros, ologi, oameni urati (un alt tip de ologi), cupluri de baieti atragatori si balene, reviste de moda si anorexice, troleul 91, cat costa un ruj decent (peste 400 mii).
*pentru ca potaia din poza (desi urasc cainii) e foarte haioasa si probabil apreciaza la fel de mult ca si mine importanta acestui accesoriu

6 comentarii:

Flippy spunea...

misto misto :D si eu am un halat ^_^, da' nu-l port asa des :p. sa presupun ca inainte ca feliile alea de parizer sa fie pe jos, ai aruncat cu ele in maica-ta ?:))

12/03/2006
muffin spunea...

nu, mi-a fost lene sa le iau de pe jos. +ca s-au lipit ca erau pline de mustar. :D

12/03/2006
Unknown spunea...

daca tot ai povestit de halatu tau ca ajutand la imaginea ta, trebuia sa pui poza cu el :)

12/03/2006
muffin spunea...

nu am poza cu halatul, si oricum este o relatie prea intima intre mine si el ca sa apare pe net

12/03/2006
Unknown spunea...

think of it as "Credits go to ... " and a picture to go with it :D

12/03/2006
muffin spunea...

ce convingator esti:P

12/03/2006