Cum sa te lasi de fumat

16 decembrie 2006



Nu am de gand sa scriu aberatii gen: "esti mai puternic decat tutunul yada yada". Logic ca nu esti, tutunul este un amant inselator (o replica a la Dorian Gray)
Lectia numarul 1: Izoleaza-te de oamenii dragi (daca ai asa ceva). Du-te unde ai chestii de spart si o gramada de mancare-preferabil fara calorii multe ca sunt destui grasi prin romania.
Lectia numarul 2: Daca esti ca mine si consideri tigara placere, nu viciu, e cazul sa iti iei anti-depresive.
-"- 4: Asculta muzica buna, nu gay-isme lente. Am pus un videoclip care ajuta sa iti versi nervii (aici intra si Combichrist-Enjoy the abuse). Si fa-ti un blog *hihihi*
-"- 5: O narghilea ar fi de folos. Nu contine nicotina si nu mai pute in casa. Tot simti nevoia de tigara, pentru ca fumul de narghilea e "dageabist" (Gogu Kaizer style)
-"- 6: O terapie prin sex ar fi de folos, dar ai grija sa nu iti faci partenerul sa arate de parca tocmai a iesit de la baia puscariei. Si pileste unghiile, ia botnita, si fara biciuri ca nu stii cand ai chef de strangulat.
-"- 7: Evita scoala/serviciul. Daca esti o fire pasnica, o sa te plictiseasca ingrozitor sa stai aiurea printre foi, pixuri etc. Daca esti ca mine, o sa ajungi un fel de Carrie
-"- 8: Sterge din lista de messenger toate contactele stresante, they might make u cry :)
-"- 9: Asteapta-te sa stai intr-un morman de mizerie, pentru ca e putin probabil sa ai chef de ceva.
-"- 10: In caz de stres maxim, ia metroul spre IMGB sau troleul 69 si varsa-ti dracii acolo.


Sunt sigura ca nu o sa reusesti. Eu sunt in primele 24 ore :)

8 comentarii:

Flippy spunea...

haha, misto post =)).eu m-am lasat, dar faza e ca eu nu eram truly dependenta ;)). ma intereseaza procesul de de-viciere al briosei :> adik dak reusesti sa te lasi sau nu :))

12/16/2006
Unknown spunea...

daca eram fumator si vroiam sa ma las de fumat, sigur nu foloseam metoda ta ... prea autodistrugatoare :)

12/16/2006
Anonim spunea...

hai sa iti explic unele greseli:
la lectia 1.:
oamenii dragi te pot ajuta sa depasesti orice, inclusiv asta. Plus ca daca rezisti sa nu fumezi cand fumeaza ei, inseamna ca te poti lasa.
2. si eu consider tigara o placere si nu un viciu, si totusi nu cred ca am nevoie de antidepresive
lipseste 3:)
la 4 nu cred ca am nimic de obiectat
5. am narghilea acasa, nu stiu s`o pun in funciune...daca ai vreun tutorial m`ar ajuta..plus ca eu fumez tigara normala in acelasi timp cu narghileaua:)
6. ai uitat de faimoasa "tigara de dupa"
7. la scoala cred ca e un loc chiar bun unde sa te poti lasa, avand in vedere ca in timpu orelor nu poti sa fumezi..trebuie doar sa rezisti tentatiei de a iesi din sala..
Si in rest sunt pro:)

concluzia: mai bine rezolvi tot cu vointa..:) (adica sa zici nu la fiecare propunere venita din afara sau din tine..)

12/16/2006
muffin spunea...

@ alin: pui tutun in mustiucu ala perforat, acoperi cu staniol tutunu, faci cateva gauri in staniol si asezi carbunele=>narghileaua gata
tigara de dupa este motivul pentru care nu ma pot lasa, dar, avand in vedere ca Matei prefera o pizza in detrimentul meu (should i be offended?), nu intra in discutie.
si nu fac nici un bine nimanui: go ahead,keep smoking, i want u 2 die. ghidul e pentru mine dar simt nevoia sa il tastez in eter:>

12/16/2006
Gaelex spunea...

Lipseste 3, dar s-a mai remarcat vad. O exista Fumatori Anonimi?

12/18/2006
muffin spunea...

Nu exista Fumatori Anonimi, dar s-a lansat campania aia cu free hugs de ceva vreme ;;)

12/18/2006
muffin spunea...

3 era prea oribil pt a fi tastat

12/19/2006
Miaul spunea...

:D
i smile at your video bah;;)

12/20/2006