Iar

14 decembrie 2006

Sfanta Mix mi-a explicat pe unde intru la google analytics.
Ma bucur ca sunt responsabila de noua generatie de poseri/wannabe/pokemoni/eu care vor sa stie ce si cum (google "istoria rock-ului")
Ma bucur sa stiu ca fetele vor pampoane: "miscari de majorete"
Ma bucur sa vad ca lumea se imbogateste: "aur negru piczo"
-"- ca James Bond imi face vizite: "microfoane spion"
-"- ca galbejitii merg la strand: "lacul morii"
-"- ca incurajez frumusetile din Titan sa isi puna poze deviante: "poze gotice"

7 comentarii:

Anonim spunea...

my best friend a avut ceva de genu: "fata de 14 ani caut viril pentru o noapte"

12/14/2006
Moi spunea...

haha si la mine au venit aia cu poze gotice. plus toti fanii lui fergie

12/15/2006
Anonim spunea...

Poetul pe ce filiera a ajuns la tine? :))

12/15/2006
Ţugurlan spunea...

titan... mare cartier. ;))

12/15/2006
Iulia spunea...

Si eu trebuie sa-i multumesc domnisoarei Mixi pt asta.

12/15/2006
muffin spunea...

titan este no comment, ca nu am chef sa o dau in rasisme :D
iulia, hai sa facem fan club mixi :>

12/15/2006
Moi spunea...

da si eu zic :D

12/16/2006