It's in the eye of the beer holder

11 decembrie 2006

Iar eu: pavaju de la tnb mi-a cazut de sub picioare cand l-am vazut
Gurlfriend:ai mai vbit cu el?
Gurlfriend:sau ti s-a spart balonasu?
Iar eu: asa si asa
Iar eu: se da la mine
Iar eu: si nu imi place
Iar eu: adik nu la misto ca inainte
Iar eu: ci
Iar eu: sincer
Gurlfriend:vezi
Gurlfriend:daca dai un deget la igor
Gurlfriend:vrea tot pulpanu
Iar eu: igor vrea toata pussy

Complotul: the muffin meets the guy cu care vorbea pe messenger ore in sir si nu prea avea idee cum arata.

5 comentarii:

Unknown spunea...

de asta internetul e asa malefic ... am avut si eu o situatie asemanatoare ... doar ca la mine era problema cu varsta :|

P.S.: poti sa stergi commentul de la "A te batzai" ... l-am pus din greseala pe asta acolo ... de oboseala

12/12/2006
Anonim spunea...

blind dates are teh devil!

12/12/2006
muffin spunea...

nici nu era un date propriu zis...

12/12/2006
Gaelex spunea...

De asta se practica pozele trimise prin mess.
Nu avem idee cum arata personajul, dar macar are calitatea ca putea sa aiba si gusturi ma proaste in materie de fomei.

12/28/2006
Gogu Sclipici spunea...

dadadadadad internet dating ruleaza ... ce bunjee ce parasutism, alergat in fatza taurilor ... nimik nu se compara cu o intalnire in care o vezi pe tipa ca se face din ce in ce mai mare pe masura ca se apropie =))

1/28/2007