Kitsch!

12 decembrie 2006

Nu am sa inteleg niciodata tatii... I mean, e in decrierea slujbei sa creada ca fata "rockeritza" va purta margele roz?
Inventarul de cadouri primite: ciocolata, branza praf, branza, lumanari parfumate, mobil calcat in picioare (un siemens comunist care se presupunea a fi ultimul racnet), margelutze albe, colier din plastic+agate+strasuri+sticla roz, bratara cu smiley face-uri in culorile curcubeului, inel de plastic aurit, inimioare de sticla, cafea, o vaza care nu sunt sigura ca e vaza, jeleuri, Nutella, crema de whisky "Beautiful", 3 hanorace negreu-unul cu imprimeu de leopard, unul "de puta madre" si unul cu blana.
Well daddy, congrats for breaking the record! You are officially the gayest alive!
Ar trebui sa mentionez ca in pachetul acesta trebuia sa se afle numai un aparat foto si poate niste ciocolata... Ma bucur ca Mos Craciun al meu SUGE! (pot sa spun asta despre tata?)

5 comentarii:

Anonim spunea...

macar tu primesti ceva...n`a mai existat mos craciun la mine de ani buni..:| "esti destul de mare ca sa mai astepti cadouri de craciun..."

12/12/2006
muffin spunea...

mda, branza praf e de mare ajutor.
dupa cum am mai zis azi de cateva ori:daca imi mai doresc vreodata ceva cat de nesemnificativ de la ai mei, mai bine ma prostituez si imi cumpar singura X(

12/12/2006
Anonim spunea...

never heard of "branza praf"

12/12/2006
Moi spunea...

vreau eu hanoracul cu imprimeu de leopard!!!

12/13/2006
Gaelex spunea...

Mai bine te mariti, sa iti cumpere sotul. Tot prostitutie e, dar legalizata si cu un singur client aproximativ fidel.

12/30/2006