POESII cu S

13 decembrie 2006



In periplul amoros al briosei si sotiei sale (paiul roz), dam de diferite specimene.
Intai, voi posta conversatii cu primul specimen (restul- imi e lene si incerc sa fiu mai pocaita si dragutza cu toti), apoi linkul la blogul sau de "Poesii" scrise de-an pOoLeA \:D/

“Copchil disperat: esti ... uimitoare ...parerea mea ... ( te rog sa nu-i spui ioanei ce vb cu u ) te rog
Muffa: nu ii spun
Muffa: si mersi...dar nu sunt cine stie ce
Muffa: adica, o tipa normala
Copchil disperat: i like this "normal girl" “

“Copchil disperat: so u dont have a boyfriend olso?
Muffa: am avut
Muffa: sau numai pe ioana
Muffa: dar m-am saturat de baieti
Muffa: macar ioana nu ma inseala
Copchil disperat: dapz dar sti tu poate nu l-ai gasit pe cel potrivit ...nu ca as avea ceva impatriva deciziei tale cu ioana ...
Copchil disperat: ok uite eu o sa-ti mai trim o data pozele si o sa-ti dau un link sa citesti ceva ca sa ma poti cunoaste si numai zic nimic ca poate cine stie cem zic ... mai ales ca esti frumusica foc”

“Copchil disperat: maaama .... da ioana nu mi-a zis ca esti asa frumoasa ...si rebela....woow”

Deci tema tragediei este: nevasta mea se hotaraste sa rada de unu, sa ii spuna ca noi doua "o ardem pe invers" de 8 luni, dar ea ma inseala in paralel. Eu vorbesc cu el pe mess si incearca sa ma agate prin blogul sau fascinant. Bineinteles ca eu sunt tooootal curva si sentimentala si lesbiana, si ca el va face rost de 2 tipe cu experienta. Parca ma si prinde rolul nu-i asa? *smug*

Acesta este blogul scumpelului

PS: in poza este un print screen cu statusul lui de induiosat veverite.
PPS: orice asemanare cu copiii oligofreni care fac "mishto" pe mIRC a fost imposibil de evitat

10 comentarii:

muffin spunea...

Epilogul

Ala: sti ceva
Ala: ?
Eu bah: ce?
Ala: dont't tell ioana pls butt i realy like you...
Eu bah: me2 :X >:D<
Ala: serios?
Eu bah: da
Ala: thx ... a lotttt
Ala: dar sa fim discreti nu as vrea sa o ranesc sau sa o supar pe ioana
Eu bah: da, nici eu 

In cinstea nevestei!

12/13/2006
Anonim spunea...

i wuv my muffin i hate this gay..a guy sry :D
he just wanna still my wife

12/13/2006
Anonim spunea...

u mean mean girls...:)

12/14/2006
Anonim spunea...

u mean mean girls...:)

12/14/2006
Unknown spunea...

baiatul gaseste fata rebela, fata rebela se da neinteresata, baiatu cucereste fata rebela, fata rebela ramane cu baiat prefacandu-se ca e prea indiferenta sa ii pese :)

12/14/2006
muffin spunea...

totu'i fain si surreal pana acu' , cu o mica exceptie: baiatu ii urat cu crengi! (rebela e ardeleanca)

12/14/2006
lascivuhedonist spunea...

sa nu-ti sufle-n briosa

12/15/2006
Gaelex spunea...

Pentru inceput cred ca Eloa ar spune-o mai bine... "papusel wannabe".
Pe urma se remarca spiritul creator cu care si-a numit poeziile.
Trebuie sa ii arat si lui Pizdokan, sa vada care-i concurenta lui la inimioara briosei.

12/30/2006
Unknown spunea...

cocalar ;))

6/17/2007
Bridge spunea...

...hey muffin, asta mi-a dat azi add..e amic cu Fantasya! :-))) Bwhahahahah! Bah ce bine am nimerit pe blogul tau, mai aflu chestii.. E ora 3:56 am si ma tot "dau" pe blogul tau.

3/20/2008