Alt wannabe

8 ianuarie 2007

Pasi spre a deveni Hannibal Lecter:
*violeaza o tipa
*avanseaza trei casute spre puscarie
*bate-l pe unul din colegii de celula (ai doi colegi). e bonus 1000 puncte.
*sari la injunghiat colegul (aici ai 2000 puncte si bonus un ficat)
*sufoca colegul (aici nu ai puncte ca e deja mort). Dar primesti bonus de meticulozitate 2000 puncte fiindca nu l-ai trezit pe alalalt.
*apuca-te sa mananci cu pofta ca are kg destule.
*trebuie sa fii strain
*apari la ProTV la stirile de la ora sapte.
Sursa: am zis-o mai sus (tocmai am auzit asta)

18 comentarii:

Anonim spunea...

nu erau cumva stirile de la 5..?

1/08/2007
Anonim spunea...

crimele de la ora 5...pleaseee

1/08/2007
Anonim spunea...

tot la fel de interesante sunt..:)

1/08/2007
muffin spunea...

paiu nu ma insela cu phat

1/08/2007
Anonim spunea...

can`t people have a conversation?:))

1/08/2007
muffin spunea...

not on my watch O:-)

1/08/2007
Anonim spunea...

ok ok..geez..:)
it`s kinda` weird..:))

1/08/2007
muffin spunea...

din partea mea, puteti sa va plangeti sufletelu aici ;;)
ca tot va iubesc pa amandoooi
na
am sentimente
discutati
toti
pe blogul meu
ca am ce citi

1/08/2007
Anonim spunea...

:">

1/08/2007
Anonim spunea...

it seems to me that we`re the only ones talking..:)

1/08/2007
muffin spunea...

nevasta doarme acu si ma viseaza cum ii iau gatu cu cutitu de unt

1/08/2007
Anonim spunea...

how cool....:D

1/08/2007
Gaelex spunea...

Problema cu postul asta e ca e pe langa. Hanibal Lecter nu s-ar purta niciodata asa. El isi alegea victimile doar dintre oameni care nu erau politicosi.

1/09/2007
Anonim spunea...

vezi k ai luat o pauza cam mare..
fanii tai te vor..:)

1/10/2007
Iulia spunea...

Aoleo,am vazut si eu stirea...bleahhh,poate ca unii oameni chiar nu ar trebui sa se uite la filme dastea care-ti dau idei daca ai mintea mai deranged...

1/10/2007
Anonim spunea...

i'm back!:)

draga muff,
n'ash putea sa t inshel never ever ever..i wuv u 3 much...treiu' ala e pus intentionat ;)
..am fost umpic acupata cu bocitu...s'a int cosmin [:-w] ...e moldoveanca!!! am pierdut in fav unei moldovence :| sunt praf...cred k asta ar fi treb sa scriu p messs:))

1/11/2007
Anonim spunea...

pt alex: in film important era ca MANANCA OAMENI, nu micul dejun devenea mic dejun fiindca era nepoliticos.
phat, incerc sa imi vindec dependenta (aka nu mi-am platit netul)
pt iulia: a mai fost acum ceva vreme un pusti care se uitase la Matrix si isi impuscase sora. Morala: Don't have kids. Sau creste-i in pestera departe de electricitate.
nevasta, ma ai pe mine>:D<

1/11/2007
Anonim spunea...

>:D<

1/11/2007