Regnul Animal Ics

11 ianuarie 2007

"Ideea a fost a lui Hypno, regizorul clipului, care a vrut sa surprinda povestea unei fete depresive care trece prin tot felul de stari. Este o chestie mai ciudata pentru ca tanara nu arata a femeie de pe la noi, cu forme voluptoase scoase la vedere. Nu e o gagica, este o femeie interesanta!" (Noul videoclip)
Asta povesteste proaspatu' punkemon Vierme de la Animal X, in interviul EXCLUSIV (sa moara mata?) acordat revistei ProTv Magazin. Am redat citatul cat am putut de bine, dar am "spasmofilie" si am crize each and every fuckin time i touch this magazine.
Ce au facut breicdensarii numero 1 din 1?
*Un remix pt piesa "Mambo" a Elenei Paparizou (cine e si ce vrea asta de la noi?)
*2 remixuri pentru Outlandish (Outstandish, FuckinHopeTheyChokeStandish)
*Au remixat-o si pe Corina aia care canta cu Basca Man, si acu' vor sa performeze live (cu banda sarita la amandoua trupele) si cu Ami Liuta de la Ivanesans. Abia astept. O sa fie o chestie gotica, cu corsete, tipete, dansuri hip-hoparesti si versuri gen "Vierme, Soparla...Hienaaa....Amy... Am cunoscut-o ieri pe net, canta perfect, Briiiing me to death!"
*un rahat praf, pulbere, l-au spulberat mai fin decat e "zaharul pudra"
Sfatu' unei neavizate, dragii mei animalicsi: Mai lasati mai moale conversii, scheit-botoshii, crestele, zgardele si restul din categorie.
We know you are animals, ne plac ironiile fine, lantul la blugi sa stiti ca deja bate la ochi.
Cu aceste randuri, va las in lumea voastra de performeri periculosi.
Si cum a zis Matei, la 3 parti de rahat am o parte dulce: recunosc ca le-am cumparat albumul de debut, dar imi permit sa bag scuza cu "Aveam doar 10 ani".
Succes, asteptam colaborari cu Ozzy Osbourne, daca se poate cu Exploited, mai bagati si un mic colorat Sean Paul, si gata cariera frumoasa :)
PS: Cine e Elena Paparizou?

9 comentarii:

Anonim spunea...

ma tot intreb ce au incercat animalicsii astia sa faca cu tentativa aia de breakbeat...i mean..nu aveau nicio sansa sa rupa gura targului cu muzica aia...nu sunt multi carora sa le placa..
Probabil au auzit ca e la moda..mai ales ca pe la ultimele party`uri dnb/breakbeat/whatever au inceput sa apara cocalarz..:)

1/11/2007
Gaelex spunea...

Mult prea tare. Dar sa ii anunte cineva ca daca vrei sa fii mare barbat fatal... macar incearca sa nu fii taratoare ordinara.

1/11/2007
muffin spunea...

cocalarz se instaleaza oriunde e ceva de furat pentru a se putea plati intretinerea din cutia de carton sau fomeia care are nevoie de colantzi.
cocalarz apare la petreceri mai acatarii poate se da ceva moka sau se imbata barmanu si fura tot. cocalarz pune la pedigree experienta breakbeat si trece mai departe la experienta anarhie

1/11/2007
Anonim spunea...

oh this is so true...:)
da` ma omoara o intrebare..:)
cum se face ca citesti protv magazin?

1/11/2007
Anonim spunea...

e .... cam nasol. "pentru a se putea plati intretinerea din cutia de carton sau fomeia care are nevoie de colantzi.
cocalarz apare la petreceri mai acatarii poate se da ceva moka " nu inteleg. explica-mi si mie ce e asa cocalar sa mergi la petreceri mai acatarii poate se da ceva moka si unde e ironia ref la cutia de carton si intretinerea. e doar f trist si adevarat. si paentru ca tot vorbesti de bani - cand si in ce fel ai castigat tu ultmii tai 200 de lei de care aveai nevoie pentru intretinere. sau si mai bine - stii unde se plateste asa ceva in blocul tau? ar fi foarte frumos daca ai incerca sa nu iti ingustezi vederea de dragul patternismelor.
take care.

1/12/2007
muffin spunea...

amber leaf, patternism se traduce prin "tipar". daca nu stii cuvantul in romana, nu ii adauga sufix romanesc unui cuvant din engleza. ok?
da, stiu unde se plateste intretinerea, stiu cat costa, in general o platesc pe banii mei, dar nu cred ca e cazul sa iti spun tie cum ii castig (desi par o pustoaica rasfatata)
nu am spus ca e cocalar sa mergi la petreceri mai acatarii. cocalarul e ala care merge peste tot si nu e capabil sa se poarte comform regulilor de bun simt. atat cu explicatiile, data viitoare te rog scrie si tu mai corect.
ai si tu grija de tine, mersi de vizita

1/12/2007
Anonim spunea...

ti`e rusine sa recunosti ca citesti protv magazin?:))
(joke)

1/12/2007
muffin spunea...

IMI E RUSINE

1/12/2007
Anonim spunea...

:))

1/13/2007