Granny wants a cracker

16 ianuarie 2007

"Mama maamaaa....tze faci?". Zise bunica holbandu-se la poza unui puradel (adica nepotul).
Bunica mea "ruleaza". Ea e din Ardeal. Bunica mea nu poate folosi wc-ul pentru ca spune ca nu isi face nevoile in casa. E generoasa, imi da 50 mii cadou.
Ea e singura care poate baga circa 80 kg de "obiecte"* in 3 genti mici si o poseta.
Ea e singura care cara in poseta pulpe de pui afumate (crude, violet cu cafeniu), slanina. Ea e singura care nu a aflat ca se gaseste tot ce se gaseste la ea in Ibanesti (ceapa, cartofi, malai, prajituri stricate, borcane goale, castraveti murati Aro)
E in acelasi timp unica persoana care poate cara cele 4 genti, iar de exemplu eu cad si ma rup in bucati daca ridic una. Numai ea e capabila sa ma pupe in timp ce am legate in spate toate gentile alea, si sa vorbeasca cu 300 cuvinte pe minut o noapte intreaga (iar eu ma rog cu lacrimi de sange lui Iisus sa taca).
Bunica mea este pocaita/adventista, si desi o iubesc enorm, imi doresc sa ia trenul inapoi spre zarile ei cu toaleta in curte

3 comentarii:

Anonim spunea...

norocu` meu ca n`am bunici la tara..?

1/16/2007
Unknown spunea...

chin up soldier ... si baga 20 flotari ca ai scapat sacosa :))

1/16/2007
Napalm Vortex spunea...

Grannies rule...mine is crazy now, but she was a good granny once. Pace

1/17/2007