Leapsa

13 ianuarie 2007

Via Mix
Cinci secrete rusinoase ale mele. Acum le voi spune, deci...nu mai sunt secrete. Si acum, ca toata Rromania sa auda:
1. Prima data cand am exclamat "There is no God!" eram in toaleta scolii si mi-au curs fecale cu apa in cap dint-o teava rupta. Si apoi, ca sa fie cacaoa preparata ideal, diriga nu m-a invoit, am stat toata ziua cu un fes in cap, si toata clasa s-a mutat pe randul de la geam ca sa scape de miros.
2. La primul meu sarut prietenul mi-a spus "Dar deschide si tu maxilarul".
3. Primul meu prieten a stat 2 ani cu mine in ciuda aparatului meu dentar, celor 60 kg la 1.60 si hainelor de cersetor. (obligat de parinti, nu era dragoste)
4. La cea mai romantica noapte din viata mea mi-am rupt blugii in cur sarind un gard, si la urmatoarea chestie romantica mi-am prins tenisu' in banda rulanta din pasaj (continuare: m-am dus calcand pe ciorap in Fire, unde ma asteptau "iubitii")
5. Acum e pauza de gandire (nu de alta, dar nu gasesc ceva mai penibil decat ce am scris mai sus).
Uhm... Am incercat anul trecut sa fur cheia femeii de servici, m-am catarat pe o usa si mi-au cazut blugii pana la glezne. De ce e penibil? Pentru ca nu purtam chiloti si se holba speriat la mine un mosh de vreo 60jde ani, in timp ce eu pendulam cu organele genitale si curu pe o usa.
Si bonusu' meu de fidelitate: numarul 7.
La Balul Bobocilor mi-am pus sosete in sutien si d'aia se holbau toti la sanii mei imensi

12 comentarii:

Anonim spunea...

eo tot t iub...acu mishk'tzi curu in B

1/13/2007
Anonim spunea...

pot sa rad?:)

1/13/2007
muffin spunea...

de aia am postat.
de aia postez despre faptu ca am avut rahat in fes, ca ma agreseaza punkiste de 14 ani, ca unii se sinucid cu maioul, ca am blugii rupti in cur.
ca sa zambeasca cineva (buying myself a ticket to heaven)

1/13/2007
Unknown spunea...

si a doua zi dupa bal nu ai primit intrebari legat de "sanii tai imensi" ? ;))

1/13/2007
muffin spunea...

tot timpu balului s-a holbat lumea ca la ursu andresan

1/13/2007
Anonim spunea...

:)) A fost cea mai tare leapsa cu secrete pe care am citit-o. :))

1/13/2007
Anonim spunea...

nu esti intreaga :)))).. si totusi, ce are sovata? ;))

1/14/2007
Anonim spunea...

nu k ar avea vreo legatura :)))))))))))

1/14/2007
muffin spunea...

pt simona: interesanta rau, nu?:))
louysa: sovata e plina de igrasie:|

1/14/2007
Anonim spunea...

Interesant si penibil totodata :P

Cat despre Sovata,pe langa igrasie sa nu uitam de lumea care a inceput s ao frecventeze si de mirosul de cacat ce te izbeste imediat ce cobori scarile.

1/14/2007
Anonim spunea...

ok ok...rad...=))

1/14/2007
muffin spunea...

se observa tentativa mea de a-i da o nuanta umana briosei?

1/14/2007