What was first? Art or dick?

30 septembrie 2007

Muffin:AICI
Petri: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Petri: visez urat
Petri: anaaaaaaaaaaaaaaaaa
Petri: aaaaaaaaaaa
Muffin: iete ma
Muffin: era si model fatuca
Petri: modelul Pulii
Petri: generic
GABI POPESCU (gpopescu) (info) - 2005-06-13
"Femeia are 9 gauri si multe cere" - Anton Pann
"Vreau sa vad tratamentul celorlalte 8" - Gabi Popescu

Muffin: ce comentariu
Petri: god damn freaks
Muffin:
HELENE (helene) (info) - 2005-06-14
Atata vreme cat unii vad UN (penis) iar LM vede O (...penis, cu voia ei) nu stiu pana la urma despre ce e vorba, pudoare sau ipocrizie?

Muffin: hey kids
Muffin: lemme tell ya a secret
Muffin: pula=penis
Petri: fomee dusa
Petri: dar mi se pare vulgara
Petri: nu arta
Petri: vulgaritate
Muffin: sa zicem ca se refera
Muffin: ca sa analizam cum nici aia care a facut-o nu s-a gandit
Muffin: la faptul ca suntem agresate din permanenta de masculinitate, ca preferam sa inchidem ochii
Muffin: dar totusi
Muffin: finalmente
Muffin: este una bucata pula pe una bucata ochi
Petri: in final bagi pula in poza,inchizi frame-ul si te duci sa mananci friptura
Muffin: sau e "ia pula" versiunea vlad nanca
Muffin: pofta buna
Petri: parca am iesit din comunism si vedem aur
Muffin: de fapt parca am iesit din chiosc si vedem Cora
Petri: or that



Cam asa ar suna comentariile daca spiristele ar fi critici de arta.

6 comentarii:

Anonim spunea...

uh...aia vrea sa fie arta? chiar ca arta pulii. asa fac si eu poza la pula prietenului mei, cu macro ala de close up si o pun pe net. cine nu`mi recunoaste arta e clar ca e taran si n`are gusturi.
gross.

10/01/2007
Anonim spunea...

LMAO. Nici după ce m-am zgâit la ea zece minute (da, am fost foarte răbdător) nu mi-am dat seama ce vrea să exprime.

Mai degrabă am asociat-o cu o glumă misogină de genul "toate femeile sunt curve şi iubesc pe Cucu". Parcă e mai uşor să îi atribui satira asta (destul de ieftină) decât calificativul de "artă". Da' cine-s eu să judec. Maybe humour belongs in photography too.

10/01/2007
Woland spunea...

e misto rau poza aia

10/02/2007
Raluca Enescu spunea...

Bai, nu cred ca e arta, ca arta e un produs cultural si eu stiam o vorba din popor, ca pula nu stie carte

10/02/2007
Gaelex spunea...

Este vorba de un ratat care a vrut sa se dea interesant pe net si sa obtina ceva reclama asa ca a facut ceva care este scandalos sub pretextul artei pentru a da nastere la discutii, obtinand astfel atentia dorita.
Ignorati-l pe bou.

10/03/2007
Anonim spunea...

este vorba de ceva scandalos pe un organ cu care vezi, shatata tot bre oaminilor.
maddy, iti incurajez demersul :))

10/03/2007