4 fara 10

1 octombrie 2007


Logica a la copil batut cu sapa: "Am dormit vineri 5 ore, sambata 5 ore, deci sunt obosita raau, si inca am gust de bere in gura. Daca ma bag la somn duminica seara, sunt asa varza incat iar nu aud nici alarma nici cand suna ala sa ma trezeasca, nici cand da Andra bip sa ma urc in troleu. Deci stau treaza toata noaptea de duminica, pentru ca if you don't get sleep, you don't need it. Trebuie sa fie usor, adica ziua am 150 oameni online, deci noaptea sunt 30, si am vorbit cu toti, deci o sa am ce face. Si am wikipedia. Si ma duc la scoala, si luni dup-amiaza dorm 3 ore, verific mailul si mai conversez, si ma bag la somn la 10 seara. Asa sigur ma refac!"

Socoteala de acasa nu merge cu aia din targ, fiindca acolo iti taie tiganu' poseta.

Duminica noaptea:
Dupa ce am terminat pachetul de Tchibo inceput de dimineata, next pack. Dupa 2 litri de lapte bagati in cafea, dupa jumatate de borcan de zahar, dupa 20 cafele si 0 mancare, imi cad ochii in adidasi. E 4 acum, deci cica mai am 2 ore jumate. Am pus apa la fiert sa ma spal pe cap [se stie ca in Drumul Taberei apa calda se vinde la suta de mililitri], aia ia o ora, ma aranjez, ma machiez, plec la scoala.
Acum 6 ore, spalam pe jos, spalam vasele, aranjam hainele, dadeam cu aspiratorul, stergeam praful, spalam aragazul si suportul de vase, duceam gunoiul. La 11 jucam solitaire, la 12 solitaire, la 1 solitaire, la 2 vorbeam cu cineva, la 3 vorbeam cu cineva si jucam solitaire, acum scriu pe sfantul confesional electronic.
Din aia 30 care anticipam ca o sa fie online, sunt 20. Si nici unul cu care vorbesc in mod normal, si cativa care s-au strecurat in lista si n-am idee ce vor de la viata si averea mea.

Am impresia ca in secunda in care o sa ies pe usa spre scoala, machiata si coafata [trebuie sa ocup timpul], o sa ajung la statie, ma urc in troleu, ii fac un semn cu mana colegei, si ma prabusesc sforaind. Si o sa dau ture de Bucuresti in 91 timp de 14 ore, pana ma trezesc [best case scenario].
Si nu am idee ce orar am, dar stiu ca e urat, si stiu ca am uitat sa ii zic maica-mii sa-mi lase bani de manuale.

2 comentarii:

Anonim spunea...

focus sa nu dormi. eu propun cand ajungi acasa sa pici in pat si sa dormi pana nu mai poti. eu una cand sunt foarte obosita sunt si foarte nervoasa..

10/01/2007
Anonim spunea...

de ce ?

10/01/2007