Isteria

7 octombrie 2007

Scoala ma transforma in monstru


Mama: De cand m-am tuns sta parul turtit.
Ana: De fapt acum s-ar aranja mai bine.
Mama: Unde? Uite cum sta!
Ana: Daca n-ai auzit ca tre’ sa te mai si SPELI!


Ana : UNDE CACAT MI-S TIGARILE ?
Mama: Iti dau eu 30 mii, mai pui cu Andra si va luati un pachet.
Ana : ADICA EU IMI IAU TIGARI IN RATE SAU CE ?
Mama : Dar crezi ca ma intereseaza ca urli ?
Ana: Pai pe tine nu te intereseaza nimic, asa ca nu mai pune mana pe tigarile mele, angajeaza-te si fa bani. In pula mea, ce-s eu aici?



Mama: Ana, ce inseamna “dandy”?
Ana [din dush]: Nu stiu.
Mama: Cum de nu stii? [da perdeaua de la dush la o parte si se uita la mine]
Ana: E POSIBIL SA NU TE HOLBEZI LA CURU’ MEU?? TI-AM ZIS CA NU STIU!


Serios, am nevoie de calmante, pana nu omor oameni nevinovati.

0 comentarii: