Prietenii stiu de ce [two]

7 octombrie 2007

Fuckjunky: pt atmosfera
Fuckjunky: in rest, nu gusta alte distractii
Fuckjunky: casa>concert>casa
Muffin: decat
Muffin: casa > expirat >trist si singur> casa> expirat
Muffin: mai bine concert
Fuckjunky: there's always that
Fuckjunky: n-am mai fost in expirat, nu mai e haz
Fuckjunky: si prea aglomerat
Muffin: eu cred ca egsista un fel de oameni care sunt uitati de indata ce rateaza o iesire de vineri seara
Muffin: "go clubbing or vanish in a poof"
Fuckjunky: noi suntem in jur de 10 insi care ne strangem in club
Fuckjunky: vineri seara doar
Muffin: voi sunteti 10 insi care ar trebui sa mai faceti ceva
Muffin: ori o sa muriti ca anna nicole smith
Fuckjunky: da ma, dar e marfa
Fuckjunky: si ne sunam
Fuckjunky: nu uita nimeni
Fuckjunky: pe nimeni
Muffin: ce romantic
Muffin: ce amicitie
Fuckjunky:
Muffin: cred ca ati crapa sa iesiti la plimbare
Fuckjunky: tu ai zis ca n-ai prieteni
Muffin: doamne ce misto ma prinde postura de Pruteanu
Muffin: sunt un Pruteanu misto cu tzatze
Muffin: pai n-am
Muffin: am cunostinte destule
Fuckjunky: da ce plm ai?
Fuckjunky: ti-a venit cicluc?
Muffin: nimic
Muffin: incep sa cresc
Muffin: si mi se pare mai misto "cum o ard" acum
Muffin: adica ce fac in club pot face si fara club
Muffin: pot bea, pot agata, pot cunoaste oameni, ma pot fute
Fuckjunky: un Grinch remixat urban
Muffin: desi i chose not to
Muffin: mi-am facut datoria civica
Muffin: pustii beau praf de pizda din cauza mea
Fuckjunky: )
Muffin: ma retrag in glorie, cu punga de floricele
Fuckjunky: someone needs a hug
Muffin: i get plenty
Muffin: de cand nu mai ies
Muffin: cunosc oameni misto
Fuckjunky: vin sarbatorile, be jolly
Muffin: nu toti ratatii care ineaca angoasele in salitos
Muffin: i am fucking jolly
Fuckjunky:
Muffin: strang bani sa merg la munte
Fuckjunky: da plm
Fuckjunky: dar sunt scumpe cazarile
Fuckjunky: m-am uitat la ofertele pt sarbatori
Fuckjunky: 1 mil pe noapte camera
Muffin: fara 4 milioane nu plec pt 2 zile, in cel mai rau caz
Muffin: nu de sarbatori
Muffin: prin noiembrie
Muffin: de sarbatori sunt aici
Muffin: ies clubbingi
Muffin: ca e misto
Muffin: toti deprimatii
Muffin: "santa never gave me a present"
Fuckjunky:
Muffin: "my rat died on christmas"
Fuckjunky: de craciun plec la munte 3 zile
Muffin: imi iau vodka si arat cu degetu
Fuckjunky: si de revelion
Fuckjunky: facem in gasca cred
Muffin: de rev ma gandeam la mare
Muffin: dar ma gandesc
Fuckjunky: e frig
Muffin: ca strang lume
Muffin: si iesim pe strada
Muffin: doin' our best
Fuckjunky: daca ploua e si mai naspa
Muffin: sper sa primesc cutit de craciun
Fuckjunky: ))
Muffin: sa vezi cum o sa planga oamenii care au mertzane
Fuckjunky: bine ca am opel
Fuckjunky: zgarie bmwurile seria 3
Muffin: bag pula-n tot
Muffin: zgarii tot ce vad ca sclipeste

0 comentarii: